BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af Danmarks mest professionelle indkøbsafdeling med et stærkt fagligt miljø, hvor vi sætter kompetenceudvikling og trivsel højt?
Så er du måske vores nye Contract Manager.
Da en af vores gode kollegaer har valgt nye udfordringer, søger vi en dygtig, energisk og god kollega til en af de sjældent udbudte Contract Manager stillinger.
Contract Management funktionen i Odense Kommune har til formål gennem kontraktstyring at skabe effekt på Odense Kommunes indkøbs- og udbudspolitiks fire bundlinjer; Økonomi, Etik, Grøn og Cowork. Dette skabes ved:
- Et tæt samarbejde med leverandører, fagforvaltningerne og andre interessenter. Dette er vigtigt for dels at tilsikre gensidig overholdelse af kontraktens vilkår, men også at kontrakten og dens sortiment altid matcher behovet.
- Et tæt samarbejde om og opfølgning på sociale klausuler for at fremme et socialt ansvarligt arbejdsmarked.
- At understøtte den grønne dagsorden ved løbende opfølgning på leverandørens overholdelse af grønne krav i kontrakterne og understøttelse af markedets grønne udvikling gennem løbende dialog og samarbejde med leverandørerne.
- God, relevant og meningsfuld dialog med markedet med henblik på at skabe gode relationer og innovative samarbejder, som muliggøre og understøtter vækst samt markedsudvikling for både kommune og virksomhed.
Du vil blive en del af funktionen Kategori- & Kontraktstyring, som pt. består af 13 medarbejdere. Funktionen består af 3 Contract Managers, som til sammen varetager kontraktstyringen af Odense Kommunes udbudte kontrakter og rammeaftaler på tværs af alle fagområder med undtagelse af IT samt bygge- og anlægsområdet. Det kan f.eks. være beskæftigelsesområdet, sundhedsfaglige ydelser, håndværkerydelser og det tekniske område. Vi har et tæt samarbejde, hvor vi dagligt sparrer med hinanden, men arbejder også selvstændigt og er selv ansvarlige for egne opgaver, deadlines og styring af egen tid.
Du vil få ansvaret for at supportere og understøtte kommunens brugere af kontrakterne i din kontraktportefølje. Derudover skal du dele din erfaring og viden om kontrakterne med udbudskonsulenterne i teamet, når der skal forestås udbud af nye kontrakter og rammeaftaler på det pågældende område.
Dine ansvarsområder vil være:
- Overblik over egen kontraktportefølje
- Daglig kommerciel kontakt med leverandører og håndtering af kontraktuelle emner og problemstillinger
- Samarbejde med brugerne af kontrakten og andre interne samarbejdspartnere
- Vidensopsamling og -deling med udbudskonsulent i forbindelse med nyt udbud
- Løbende faglig udvikling af Contract Management-funktionen i samarbejde med de to andre Contract Managers
Vi er ca. 40 medarbejdere i Udbud & Kontraktstyring, der med energi, humor og høj faglighed brænder for udbudsområdet. Hos os får du et uhøjtideligt miljø med højt til loftet, men samtidig et højt fagligt niveau.
Som Contract Manager i Odense Kommune bliver du en del af en velfungerende og ambitiøs afdeling. Du får et ansvarsfuldt, spændende og udviklende job med frie rammer, stor selvstændighed og fart over feltet.
Du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt og i en afdeling med stort fokus på arbejdsmiljø og trivsel. Der er plads til at have det sjovt samtidig med, at der arbejdes seriøst og målrettet.
Vi sætter det gode kollegaskab højt, og vores eget socialudvalg tager derfor løbende initiativ til fællesarrangementer på tværs af hele afdelingen. Det kan være sommerfest, fredagsbar og quizzer.
Derudover tilbydes en arbejdsplads med en central placering, da Udbud & Kontraktstyring er placeret på Odense Rådhus.
Om dig
Vi forventer, at du:
- Har en relevant uddannelse, f.eks. cand.merc.jur. eller cand.jur., er en fordel men ikke et krav
- Har minimum et par års erfaring fra en lignende/tilsvarende stilling. For den rette kandidat kan nyuddannede også komme i betragtning
- Evner at være faglig sparringspartner for både interne samarbejdspartnere, kollegaer og ledelse
- Kan arbejde struktureret i en travl hverdag
- Befinder dig godt med dialog med mange forskellige fagligheder og evner det gode samarbejde med mange forskellige interessenter både inden for og uden for organisationen
- Er kommunikativ dygtig i skrift og tale
- Motiveres af at assistere andre og indgå i et engageret team
- Har gennemslagskraft kombineret med gode evner til konflikthåndtering og mægling
- Er løsningsorienteret
- Har humor og trives i et uhøjtideligt miljø
- Har personligt drive, er proaktiv og nysgerrig
Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast fuldtidsstilling som Contract Manager i Udbud & Kontraktstyring. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest pr. 1. december 2023.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte funktionsleder for Kategori- & Kontraktstyring Kanita Rikalo på telefon 29 10 78 77 med spørgsmål om stillingen eller for en drøftelse af dine personlige kvalifikationer i forhold til stillingen.
Du kan også læse mere om Udbud & Kontraktstyring her.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er tirsdag den 10. oktober 2023.
1. samtaler afholdes fredag den 13. oktober 2023 og 2. samtaler tirsdag den 24. oktober 2023. Du kan blive bedt om at udfylde en personprofilanalyse mellem 1. og 2. samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Flakhaven 2, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912256