BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du stå i spidsen for spændende byggeprojekter og vedligeholdelsesopgaver i en af landets største kommuner med en ejendomsportefølje på over en million kvadratmeter? Og er samarbejde med brugere, eksterne interessenter og medarbejdere en væsentlig del af dit DNA? Så skal du søge stillingen som kontorchef for Byggeri og Vedligehold i By- og Kulturforvaltningen…
Ejendomsområdet spiller en vigtig rolle i byens udvikling – både når der skal etableres nye bygningsmæssige rammer for kommunens aktiviteter, og når der skal vedligeholdes.
Byggeri og Vedligeholds vigtigste formål er at understøtte kommunens velfærdsforvaltninger og give dem de bedst mulige rammer for deres opgaver – inden for de økonomiske rammer. Det gøres ved, at kommunens bygherrerolle varetages professionelt, når der skal nybygges, renoveres eller bygges om.
Som kontorchef for Byggeri og Vedligehold er der samlet set en unik mulighed for at sætte et markant præg på de faciliteter, som Odense Kommune leverer – og brugernes oplevelser af dem.
Du har en solid ledererfaring og en relevant uddannelsesmæssig baggrund, du kommunikerer sikkert og forståeligt og du kan føre strategier og politiker ud i livet.
Læs mere om stillingen i job- og personprofilen.
Hvis du har spørgsmål om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte chef for Økonomi, Ejendom og Digitalisering Lisbeth Wind Spenner på tlf. 2331 7768 /mail: lws@odense.dk eller associeret partner i Genitor Christian Roslev på tlf. 2520 15050 /mail: chro@genitor.dk.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 2. januar 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Nørregade 36, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949372