BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at arbejde med CAD og PDM system management og administration?
Så er du måske vores nye kollega til en nyoprettet stilling som CAD Administrator.
Hvad kommer du til at lave?
Du vil indgå i vores R&D afdeling i Danmark, som pt. består af godt 20 kollegaer, der arbejder med alle R&D discipliner indenfor maskinkonstruktion, softwaredesign, teknisk dokumentation osv. Dit ansvarsområde vil dog være for hele SANOVO TECHNOLOGY worldwide.
Som CAD administrator af vores SolidWorks CAD system, vil du være ansvarlig for implementering af nye funktionaliteter, administration af de tekniske CAD systemer samt support til vores brugere. Målet er at sikre en effektiv udnyttelse af systemerne, samt gøre CAD workflowet velfungerende og stabilt for vores brugere. CAD systemet er sat op i et Europæisk netværk med 85 brugere.
Konkret vil dine arbejdsopgaver bestå af;
- Forberede og implementere SolidWorks opdateringer i samarbejde med vores IT afdeling og SolidWorks leverandør
- Undersøge, Opsætte, teste og implementere nye funktioner i SolidWorks til f.eks. emne kalkulation, 3D layouts, SMAP 3D, Driveworks
- Vedligeholde og dokumentere PDM og SolidWorks installation
- Macro programmering både i SolidWorks og Excel
- Forberede eksisterende maskin assemblies til 3D layout system
- Supportere brugerne – herunder systemuddannelse og lead på en superbruger gruppe
Hvad forventer vi af dig?
Vi forventer, at du har en relevant teknisk uddannelsesmæssig baggrund. Om du er maskiningeniør, produktionsteknolog eller teknisk designer, er ikke så afgørende. Det vigtigste er, at du har en god teknisk forståelse, og at du brænder for udvikling og administration af SolidWorks og PDM systemer. Har du allerede erfaring som CAD administrator, vil det være en fordel, men det er ingen betingelse.
Derudover forventer vi, at du:
- Har en solid viden om SolidWorks og SolidWorks Enterprise PDM
- Erfaring med mekanisk konstruktion i SolidWorks
- Kendskab til ERP systemer og deres integration med CAD
- Er flydende på engelsk i skrift og tale (koncernsprog)
Din arbejdsmæssige tilgang er præget af systematik og struktur. Du formår at gennemskue procedurer og optimere disse – også på tværs af organisationen, så vi får skabt et konsistent system, der virker for hele Gruppen. Som person er du idérig og kreativ, og du har fokus på målet. Du værdsætter et godt arbejdsmiljø, og du bidrager gerne selv til den gode stemning. Desuden falder det dig let at samarbejde med mange forskellige kollegaer rundt om i verden.
Hvad kan du forvente af os?
Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, hvor du vil opleve en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.
Lønpakken indeholder bl.a. en god firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag og virksomhedsbetalt sundhedsforsikring. Derudover adgang til en god kantineordning og en lang række andre personalegoder.
Vores hverdag kan til tider være hektisk, men fællesskabet prioriteres højt – det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.
SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger 640 medarbejdere, heraf ca. 175 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland, Italien og Slovakiet. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.
Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte R&D Manager – Denmark, Martin Sørensen på telefon +45 2347 4130.
Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”apply” knappen herunder senest den 7. januar 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959508