BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stilling i Facility Service i UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole med reference til lederen af Facility afdelingen.
Facility Service er en stabsafdeling under organisationens ressourcechef. Afdelingens opgaver er at sikre drift og vedligeholdelse af organisationens bygninger på i alt 100.000 m2 fordelt på 9 adresser.
Det er UCL`s vision for Facility Service:
- Facility skaber de fysiske rammer omkring medarbejdere og undervisere, så de kan lykkedes med deres opgaver. Vores matrikler skal fremstå moderne og attraktive ift. at tiltrække dygtige nye medarbejdere og tiltrække nye studerende. Matriklerne skal have moderne læringsrum og faciliteter der er tidssvarende ift. nye undervisningsmetoder og den sidste nye viden om de enkelte fag
- Vi skal fremme og understøtte en effektiv og bæredygtig drift og vedligeholdelse samt forvalte fremtidssikring af bygningerne.
Drift og vedligeholdelse af vores bygninger, lejemål, tekniske installationer og udearealer er en stor og helt afgørende opgave for UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Du får en nøglerolle i at sikre dette i samarbejde med dine kollegaer og i dialog med afdelingerne, og du indgår i opgaven med at sikre vores fortsatte udvikling og effektivisering af driften, til gavn og glæde for vores brugere.
Vi forventer at
- Du kan strukturere og kan prioritere arbejdsopgaver, samt arbejde selvstændig, tværfagligt som en del af et team
- Din kommunikation er præcis og tydelig, mundtligt og skriftligt, så du skaber klare rammer
- Du har erfaring med bygningsdrift og gennemførelse af vedligeholdelses- og renoveringsprojekter
- Du har flair og interesse for bæredygtighed og udvikling af UCL FM-arbejdsområde.
- Du er løsningsorienteret og kan finde kompromisset, hvor der er forskellige interesser
Opgaver
- Arbejde med løbende vedligeholdelse af tegningsmodeller i Revit og BIM samt data i NTI FM
- Kontakt til brugerne og deltagelse i matrikelmøder på de forskellige Campus
- Gennemførelse af vedligeholdelses- og renoveringsprojekter. Udarbejdelse af beskrivelser, udbud, indhentning af tilbud og tilsyn med projekterne, derunder journalisering
- Kontraktstyring, - opfølgning på leverandører og aftaler
- Projektledelse og projektdeltagelse i forskellige interne projekter, der understøtter og bidrager til udviklingen af UCL`s drift
- Styring af økonomi, budget og regnskaber for dine projekter samt fakturagodkende
Vi tilbyder dig en spændende, afvekslende og udfordrende hverdag i en velfungerende organisation, som satser på udvikling og optimering. Du får gode muligheder for efteruddannelse og personlig udvikling i et job, hvor du i høj grad selv har indflydelse.
Ansættelse
Stillingen er på fuld tid med start den 1. oktober 2023 eller snarest muligt.
Du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation (AC)
Har du en anden uddannelse/baggrund, ansættes du efter den pågældende overenskomst eller organisationsaftale.
Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé i Odense, men opgaver på andre af UCL´s lokationer kan komme på tale.
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder af Facility Service Lars Nielsen på mail lani@ucl.dk eller mobil 2086 9494 for yderligere oplysninger om stillingen.
Ansøgning
Hvis overstående lyder som et job for dig, så send os din ansøgning snarest via www.ucl.dk/job senest dem 20. august 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://ucl.hr-on.com/show-job/156033?linkref=122447&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876328