Business Development Manager / Hunter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Business Development Manager / Hunter 

I The Right People A/S researcher vi ”hvem-er-hvem” og har gjort det til vores speciale at finde de bedst mulige oplysninger om beslutningstagerne i større danske virksomheder. Vi har et unikt budskab:

Vi kan hjælpe firmaer, der sælger til andre firmaer, med en konkret liste over alle deres potentielle kunder - inkl. navn og direkte telefonnummer på beslutningstagerne, der skal bygges en relation med, for at realisere alle firmaets vækstmuligheder. Uanset om firmaet sælger til salgschefer, marketingfolk mv.

Vi arbejder med ”fjern-salg” (telefon/online-møder). En typisk salgsproces består i en kortere indledende snak, der ofte fører til en aftale om et onlinemøde (enten nu/senere), hvor vi går mere i dybden med, hvordan den potentielle kunde kan bruge vores data til at effektivisere egne salgs- og marketingprocesser. Vi tror på, at dem vi kontakter, på forhånd skal vide at de bliver kontaktet, hvad samtalen omhandler (hvorfor er det interessant for dem), men også have mulighed for at takke nej til en dialog. 

Vores målgruppe er Adm. Direktører og ansvarlige for salg og marketing. Udover data om deres potentielle kunder er vi sparringspartner omkring den bedst mulige metode til, at de kan bygge en relation, supplere med marketingaktiviteter mv. I nogle tilfælde hjælper vi også vores kunder med ”døråbning”.

Vi forventer

  • Du har mindst 2 års erfaring med salg
  • Du har højt drive og elsker at tale med mennesker i telefonen
  • Du er selvstarter med stærke forhandlingsevner, mødestabil og evner at arbejde selvstændigt.

Du kommer fra en lignende salgsstilling og du trives med account management og newbizz. Du arbejder med hjertet og er effektiv og elsker at ”hunte”; hjælpe med at få skabt vækst – for os og for vores kunder. Du fremstår seriøs og troværdig. Du er hurtig til at forstå virksomheders forretning, og hvordan vi kan hjælpe med at få skabt vækst, med de ressourcer/kompetencer de har.
Det er vigtigt, at du har erfaring med salg og meget gerne med salg af komplekse løsninger til virksomheder. Du arbejder selvstændigt – og træffer egne beslutninger. Du brænder efter et job, hvor du kan lære, udfolde dig, nå resultater, sætte et præg på arbejdsgangene og medvirke til et godt – og fokuseret – arbejdsmiljø.

Dine arbejdsopgaver

  • At vurdere om et firma er relevant at kontakte (har de en bred B2B målgruppe?)
  • Tage en indledende snak med kontaktpersonen og booke et onlinemøde med interesserede
  • Afholde onlinemøder, sende tilbud og følge op
  • Onboarde nye kunder
  • Følge op på kunderelationer og sikre høj kundetilfredshed gennem regelmæssige evalueringsmøder
  • Account management.

Op til 2 dage per uge kan du arbejde for en af vores kunder, hvor en tilsvarende proces gennemføres på deres vegne.

Vi tilbyder

  • En fuldtidsstilling i hjertet af Odense
  • Løn efter kvalifikationer
  • En arbejdsplads med godt kollegialt sammenhold og at blive en del af et erfarent og ambitiøst team, der har været en del af virksomheden i flere år
  • At blive en del af en virksomhed der har vundet 6 Børsen Gazeller i træk.

Vil du være med i jagten på den næste gazelle?

 

Ansøgning

Send en ansøgning med dit motiv for at søge jobbet – og et CV (i pdf), eller optag en video med dig selv, hvor du fortæller om dig selv og hvorfor du er den rette til jobbet og send det til COO Mette Breum Krogh: mb@therightpeople.dk

Samtaler holdes løbende. Tiltrædelse er hurtigst muligt. Ansøgningsfrist: 4.9.2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

THE RIGHT PEOPLE A/S, Vesterbro, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: mb@therightpeople.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883870

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet