BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at yde god service? Så er stillingen som telefonist i Informationen i Patient- og Pårørendeservice på OUH måske noget for dig
Vi søger en telefonist, der er motiveret af service.
Stillingen er på 32 timer.
Hos os får du et vigtigt opgavefelt tæt på patienters og pårørendes behov, hvor du ofte er første møde med OUH.
Du indgår i et team med erfarne og fleksible kolleger, hvor du på lige fod med dine kolleger har skiftende vagter fordelt på alle døgnets timer og på alle ugens 7 dage, herunder weekender/helligdage.
Du må være positivt indstillet på fleksibelt at tage ekstra vagter, da vi er en afdeling, der altid har åbent for at servicere vore patienter, borgere, kolleger og samarbejdspartnere.
Dine opgaver er bl.a.:
- Ansvarlig for sygehusets akut- og beredskabstelefon
- Håndtering af alarmer og tilkald af beredskab
- Telefonbetjening intern/ekstern
- Personlig betjening/vejledning ved henvendelse i Informationen
- Tilkald af klinisk og teknisk vagtpersonale
- Patientbefordring
- Diverse administrative opgaver og deltagelse i arbejdsgrupper
Vi ser gerne at du:
- vil og kan arbejde i en stor innovativ organisation inden for sundhedsvæsenet som er politisk styret
- er fortrolig med IT på brugerniveau og kan anvende og søge i database-systemer
- har en behagelig telefonstemme samt taler og forstår dansk og gerne engelsk
- har en professionel tilgang til at yde service med kvalitet/empati og kan fungere i et til tider hektisk miljø med mange opgaver
- er empatisk og imødekommende og med et godt humør og lyst til kontakt med mange personer
- er bevidst om, at du er sygehusets ambassadør (stemme/ansigt udadtil)
- er psykisk robust og handlingsorienteret og kan træffe hurtige beslutninger ud fra afdelingens procedurer og instrukser
- er bevidst om dit eget bidrag i forhold til det gode og velfungerende arbejdsmiljø herunder, at løfte opgaverne i et team, hvor service og fleksibilitet er i højsæde
- har erfaring med aften og nattevagter (krav)
- en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på uddelegering af ansvar, og hvor den enkelte medarbejders indsats og kompetencer er et vigtigt bidrag til sygehusets drift og vision
- en grundig og individuel oplæring
- en travl og spændende hverdag i en afdeling med konstant udvikling og med stigende krav til kvalitetssikring
- fokus på at udvikle og harmonisere vore interne arbejdsgange i forhold til det tætte samarbejde på tværs af geografier i forhold til de kliniske afdelinger,
- Du må være forberedt på, at dit tjenestested efter en grundig oplæring i Odense kan være Informationerne på OUHs andre matrikler i Svendborg og Nyborg,
Ansøgningsfristen er d. 12.10.23, og vi forventer at afholde samtaler d. 24.10.23.
Tiltrædelse, løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig fra 1. december 2023 eller efter aftale hurtigst muligt.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med HK.
Yderligere oplysninger
Hvis du har uddybende spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Anette Sølvberg Møller på anette.solvberg.moller@rsyd.dk eller Tlf. 29658828.
Om afdelingen:
Patient- og Pårørendeservice er en afdeling med patientservice som kerneopgave, og vi arbejder hver dag på at skabe et endnu skarpere fokus på den patientoplevede kvalitet. I afdelingen skal enhver given situation med andre ord ses med patientens øjne. Det er vigtigt, at patienterne oplever deres besøg på OUH som en helhed, og at OUH som sygehus tager et fælles ansvar for patientens situation.
Afdelingen består af Informationerne I Odense, Svendborg og Nyborg, Patienthotellet, Kørselskontoret, et sekretariat, en patientguideordning og står for koordinering af frivillighed på OUH.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917755