Bliv studieadministrator for erhverv i dynamisk og fleksibel arbejdsdag ved UCL Odense

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en stærk evne til at planlægge din hverdag, og trives du med at jonglere mellem flere opgaver og systemer samtidig? Så er det dig vi leder efter som vores nye kollega i Studieadministration Erhverv.

Opgaveporteføljen er at varetage studieadministrative opgaver inden for området Finans og Administration som f.eks. eksamen, studiefremdrift og skema. Opgaverne løses i tæt samarbejde med uddannelserne i Erhverv, studievejledningen og kolleger i afdelingen.

Det er vigtigt, at du trives i en hverdag, der kan være uforudsigelig. De opgaver, du har planlagt til dagen, kan ændre sig, og det er derfor afgørende, at du kan tilpasse dig hurtigt og effektivt. Du skal evne at kunne organisere og administrere din tid effektivt og samtidig være parat til, på kort tid, at håndtere ændringer og finde løsninger på uventede udfordringer. Vores hverdag er præget af mange deadlines, og det er derfor vigtigt, at du kan prioritere opgaverne. Ydermere er det vigtigt, at du trives godt med teamsamarbejde, men også kan arbejde selvstændigt.

Kulturen er præget af et stærkt fællesskab, hvor vi støtter hinanden i at nå vores opgaver og altid er klar til at give en hånd med, når det er nødvendigt. Det er helt naturligt for os at spørge hinanden til råds og dele viden, så vi sammen kan finde de bedste løsninger.

Efter en grundig oplæringsfase forventes det, at du tør tage initiativ og gå forrest i opgaveløsningen. Det er vigtigt, at du kan identificere udfordringerne hurtigt og herefter finde effektive løsninger i samarbejde med kollegerne, der sikrer sikker drift og udvikling. Din evne til at samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere, og handle proaktivt, vil være afgørende for at opnå de bedste resultater.

Vi tilbyder en høj grad af fleksibilitet i arbejdstiden, hvor opgaverne altid er pejlemærket for, hvordan vi møder ind. Der vil i perioder være mødetid kl. 7.30, da der er prøver, der skal sættes i gang kl. 7.45. Når du er kommet godt ind i opgaverne, vil der være mulighed for hjemmearbejde afhængigt af opgavernes karakter, samt hvis opgaverne tillader det.

Vi lægger stor vægt på, at du ved tilrettelæggelse og udførelse af dine opgaver har fokus på kvalitetssikring af sagsgange og forretningsprocesser, herunder digitalisering. Det er vigtigt, at du er serviceminded og trives i en funktion med mange administrative gentagelser.

Du vil få stor indflydelse på planlægningen af din egen arbejdsdag med givne deadlines for øje. Det er vigtigt, at du selvstændigt kan planlægge din hverdag og er opsøgende i forhold til arbejdsopgaverne – og at du tør sige til, hvis det kunne være løst på en smartere måde.

Ansøgerprofil

  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund, eks. kontoruddannet, men du kan også være professionsbachelor i offentlig administration eller tilsvarende.
  • Erfaring med det studieadministrative område.
  • Gode digitale kompetencer, da alle vores primære arbejdsopgaver understøttes af digitale løsninger. Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde i systemerne esas, WISEflow og TimeEdit.
  • Gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner på dansk og engelsk.
  • Smilende og serviceminded med stort drive, hvor du som administrativ partner indgår i dialog med relevante uddannelser ift. at sikre brugervenlige og effektive arbejdsgange.
  • Vant til at håndtere selvstændig opgaveløsning med mange deadlines, herunder evnen til at prioritere opgaverne og udvise fleksibilitet i forhold til spidsbelastningsperioder.

Ansættelse

Vi tilbyder et spændende job i en dynamisk organisation, hvor de studerende og uddannelserne er i fokus. Endvidere tilbyder vi løbende faglig og personlig udvikling. Vi har en god kollegagruppe og et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor.

Du bliver ansat den 1. december 2024 og stillingen er i gennemsnit på 37 timer pr. uge.

Dit primære arbejdssted bliver Seebladsgade 1, Odense C, hvor du skal arbejde i Studieadministrationen for Erhverv, men du må påregne, at der kan være opgaver, som skal løses fra andre af UCL’s matrikler.

Løn, pension og ansættelse sker i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten med tilhørende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Bianca Hyre på tlf.: 5382 1881. På grund af efterårsferie, foretrækker vi eventuelle henvendelser inden uge 42.

Vi afholder samtaler afholdes torsdag den 24. oktober 2024.

Du kan læse mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole og vores uddannelser på www.ucl.dk.

Ansøgning

Vi opfordrer alle interesserede, uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold, til at søge stillingen.

Finder du jobbet interessant, bedes du uploade din ansøgning og CV via www.ucl.dk/job senest mandag den 14. oktober 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Seebladsgade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121728

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet