Bliv studentermedhjælper hos Steno Diabetes Center Odense og styrk dine administrative og kommunikative kompetencer

Profilbillede
dato

Har du erfaring og lyst til at arbejde med administrative opgaver og kommunikation? Kan du samtidig arbejde struktureret og opgavefokuseret, så er du måske vores nye kollega.

Som studentermedhjælper hos Steno Diabetes Center Odense (SDCO) får du mulighed for at udvikle dine kompetencer i tæt samarbejde med erfarne kolleger i sekretariatet, hvor du især vil blive involveret i administration og kommunikationsopgaver.



Hvem er vi?

Steno Diabetes Center Odense (SDCO) er et videns- og udviklingscenter, som arbejder på at skabe det bedste liv og de bedste behandlingstilbud til personer med diabetes i Region Syddanmark. Sekretariatet understøtter centrets arbejde med at udvikle og igangsætte nye behandlingsinitiativer. Som studentermedhjælper får du en vigtig rolle i arbejdet med at sikre, at den daglige drift og administration kører smidigt.



Hvorfor søger vi?

Vi søger en studentermedhjælper til at varetage en række praktiske og administrative opgaver i sekretariatet samt mindre kommunikationsopgaver. Du bliver en del af sekretariatets daglige funktioner, hvor du skal hjælpe med at sikre, at opgaverne løses effektivt og præcist.



Hvad siger dine kommende kollegaer?

"Her får du mulighed for at arbejde selvstændigt, men altid i tæt samarbejde med erfarne kolleger."

"Vi vil sætte stor pris på studentermedhjælpernes støtte til de praktiske opgaver i hverdagen."

"Du vil opleve en arbejdsplads, hvor der er fokus på ordentlighed og høj faglighed, men også god plads til humor."



Hvad går jobbet ud på?

Som studentermedhjælper vil du hjælpe med en række praktiske opgaver, der holder hverdagen i sekretariatet i gang. Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

- Mødebooking og koordinering af kalendere

- Udarbejdelse af referater fra møder

- Håndtering af kørselsgodtgørelse og andre administrative opgaver

- Modtagelse og registrering af varer

- Assistere med små kommunikationsopgaver, eks. opdatering af intranet og hjemmesiden, intern kommunikation og mindre video- og fotoopgaver



Dine kvalifikationer:

Vi forestiller os, at du:

- Er i gang med en relevant uddannelse inden for administration, kommunikation eller et lignende område

- Har sans for struktur og detaljeorientering

- Har gode kommunikationsfærdigheder – både skriftligt og mundtligt

- Er tryg ved at bruge digitale værktøjer og platforme

- Er selvstændig, ansvarsfuld og god til at tage initiativ



Løn og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på ca. 15 timer om ugen, med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst for studentermedhjælpere.



Kontakt os:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariats- og udviklingschef Ellen Bjerre Zacho på tlf. 24 83 57 17.

Send din ansøgning via linket nedenfor. Vi tager kandidater ind til samtale løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rigtige - dog senest den 30. oktober, hvor vi lukker for flere ansøgninger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131608

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet