Bliv servicekoordinator i en dynamisk energikoncern med fokus på kundeoplevelser og samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en aktiv del af et ambitiøst team, hvor der arbejdes for at levere den bedst mulige service til kunderne? Trives du med en varierende hverdag i en udadvendt rolle, og er du i stand til at holde det store overblik? Så er du måske vores nye servicekoordinator.

En varierende hverdag med stor kontaktflade

Som vores nye servicekoordinator, bliver du en del af en kvalitetsbevidst team, som lægger vægt på godt samarbejde og positivt arbejdsmiljø. Dine primære opgaver vil bestå i håndtering af kundehenvendelser og forespørgsler samt løbende dialog med servicepartnere. Du får til opgave at følge op på hos kunder og partnere for at sikre en god kundeoplevelse fra start til slut - dette både ifm. nye installationer og løbende serviceaftaler hos gas- og varmepumpekunder.

Din rolle vil være udadvendt med en stor kontaktflade både i og udenfor huset. Derudover vil der være en del administrative opgaver i vores forskellige systemer, som løbende opdateres ifm. en større digitaliseringsproces i huset. Du skal derfor kunne trives i en blandet rolle, hvor opgaverne varierer og dagene ikke er ens.

Ydermere vil dine opgaver bestå i:

  • Administrative opgaver relateret til salg- og servicehåndtering
  • Oprettelse af opgaver i servicesystem
  • Opfølgning af opgaver hos servicepartnere
  • Koordinering af aktiviteter hos kunder
  • Vedligeholdelse og opdatering af servicesystem i samspil med interne systemer
  • Andre administrative opgaver med kontrol, rapportering og opfølgning

Proaktiv og ansvarsbevidst - med flair for service

Vi forestiller os, at du har erfaring med koordinering af serviceopgaver, rådgivning af private kunder og administrative opgaver relateret til salg- og servicehåndtering fra tidligere ansættelse. Det er også en fordel, hvis du har erfaring fra branchen eller fx VVS-branchen. Uddannelsesmæssigt er der mange veje ind i denne stilling, og det betyder mere for os, at du kommer med den rette indstilling og en vilje til at lære nyt i en branche under konstant udvikling.

Som person ser vi gerne, at du er servicemindet og ansvarsbevidst i din opgaveløsning. Det er også en fordel, hvis du ser dig selv som proaktiv og kvalitetsbevidst, da vi anser det som væsentlige egenskaber i arbejdet for at yde den gode kundeservice.

En ambitiøs afdeling

Du får en moderne og velkonsolideret energikoncern i ryggen og kan se frem til en spændende hverdag i en afdeling, hvor vi sammen arbejder målrettet og ambitiøst for at opnå vores forretningsmål, mens vi leverer en god og professionel service til vores kunder.

Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tilgang prioriterer vi et godt samarbejde og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en servicekoordinator, der både fagligt og menneskeligt passer til vores værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Energi Fyn, Sanderumvej, 5250 Odense SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122614

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet