Bliv serviceassistent på OUH og gør en forskel for patienter

Profilbillede
dato

Til OUH Rengøring og Hospitalsservice søger vi en dedikeret serviceassistent til en spændende stilling.

Ansættelsen er planlagt til at starte den 14. oktober 2024 eller snarest derefter.

Arbejdstid og vagtplan:

  • Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er på 37 timer, med skiftende arbejdstider inden for tidsrummet kl. 06:00-22:30.
  • Weekender hver 3. weekend.
  • Du vil kunne se dine vagter min. 4 uger frem
Arbejdsopgaver som serviceassistent:

Som serviceassistent vil du blive ansvarlig for en række vigtige opgaver, herunder:

  • Transportopgaver og andre støtteopgaver i forbindelse med patientbehandling.
  • Rengøringsopgaver efter fastlagte planer i de kliniske senge- og behandlingsafsnit.
  • Overholde afdelingens politikker, retningslinjer og instrukser.
  • Tage ansvar for egen faglig udvikling og deltage i efteruddannelsesmuligheder.
  • Bidrage til sidemandsoplæring af nye kollegaer i samarbejde med servicelederen.
Kvalifikationer:

Vi søger en person, der:

  • Er serviceminded og engageret i at gøre en positiv forskel for vores patienter.
  • Har en positiv indstilling og er handlekraftig.
  • Kan samarbejde effektivt i tværfaglige teams såvel som arbejde selvstændigt.
  • Besidder både fysisk og psykisk robusthed, og kan bevare overblikket og humøret på travle dage.
  • Mestre dansk i både tale, læsning og forståelse, også over telefonen.
Uddannelse:
Du forventes at gennemføre Erhvervsuddannelsen som hospitalsserviceassistent, hvis du ikke allerede har den. Desuden skal du have bestået dansk og matematik på niveau med 9. klasse.

Vi vil sørge for din tilmelding til uddannelsen, og du vil naturligvis modtage løn, mens du deltager i skoleundervisningen. Uddannelsen gennemføres med i alt ca. 13 ugers skoleundervisning på AMU.

Vi tilbyder:

  • En stilling med høj grad af selvstændighed og ansvar.
  • Et stærkt kollegialt fællesskab med god opbakning.
  • En grundig introduktion og relevant uddannelse til jobbet.
  • Muligheder for efteruddannelse i specialiserede funktioner.
  • Adgang til moderne metoder, arbejdsredskaber og hjælpemidler.
Kontakt:

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte vores serviceleder Naida Velikonja på 21 73 60 63i tidsrummet kl. 9-11.

Vi forventer at holde samtaler i uge 43.

Yderligere information:
Du kan finde mere information om vores afdeling på vores hjemmeside www.ouh.dk/rhs

Løn og ansættelsesvilkår:
Lønnen og ansættelsesvilkårene følger gældende overenskomst med FOA/3F.

Børneattest:
Vi gør opmærksom på, at der automatisk indhentes børneattest ved eventuel ansættelse.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118082

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet