Bliv salgskonsulent hos YouSee og del energi og begejstring med kunderne i et stærkt socialt team

dato

Har du en sælger i maven, kan du omfavne forskellige kundetyper, og ønsker du at være en del af en arbejdsplads med et stærkt socialt sammenhold? Så har vi jobbet til dig!

Jobbet

Hos YouSee bliver du en del af et stærkt hold, som er klar til at gå et ekstra skridt for at få kunderne til at føle den gode energi og begejstring for YouSee og deres produkter. Vi søger dig der har den rette indstilling, og kan sammensætte gode løsninger for kunderne. Kan du nikke genkendende til det? Så skal du læse videre!

Gennem grundig uddannelse og træning får du den tilstrækkelige ballast, sparring og motivation, der er nødvendig for, at du hele tiden udvikler dig og skaber succes som sælger.

Din opgave som salgskonsulent består i at ringe ud til eksisterende kunder, samt ringe til potentielle kunder der har tilkendegivet at de gerne vil ringes op. Under opkaldet bliver din fornemmeste opgave at:

  • Præsenter YouSee-produkter, der ikke bare opfylder deres behov, men også viser nye muligheder, de måske ikke har overvejet endnu.
  • Lave salg igennem den gode kundeoplevelse

Hos YouSee er din trivsel, via et sjovt og inspirerende arbejdsmiljø, afgørende for, at afdelingen opnår succes. Du bliver en del af en afdeling, som gør jobbet til mere end et arbejde med fokus på teamarrangementer og en masse sociale aktiviteter.

Din profil

Du kommer med god energi og gåpåmod! Du motiveres af at arbejde med salg gennem den gode kundeoplevelse og til at opnå ambitiøse mål i hverdagen. Du har nemt ved at forstå kundernes behov og har en evne til at overbevise dem om, at YouSee har de helt rigtige løsninger.

For at lykkes i jobbet er din vilje og dit engagement afgørende. Relevant erfaring kan være en fordel, men med de rette personlige kompetencer, en sund indstilling og god arbejdsmoral, vil du gennem uddannelse og træning få de fornødne redskaber til at blive en stjernesælger.

Derudover forventes det, at:

  • Du er nysgerrig, konkurrenceminded og resultatorienteret
  • Du er social og elsker at kommunikere med andre mennesker
  • Det falder dig helt naturligt at gribe telefonen og kontakte både eksisterende og tidligere kunder
  • Du har gåpåmod og lader dig ikke slå ud når du møder modstand

Praktisk

Opstart d. 13. januar 2025.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Du skal kunne se dig selv i jobbet i minimum et år.

Den primære arbejdstid vil ligge i tidsrummet kl. 9.00-17.00 mandag-torsdag, samt kl. 9-16.30 fredag. Du vil få tildelt en aftenvagt om ugen: mandag til torsdag kl. 12.00-20.00 eller fredag kl. 10.30-18.00. Derudover kan du forvente én weekendvagt om måneden: kl. 10.00-18.00.

Du vil modtage en fast grundløn, og dertil kommer en attraktiv provisionsordning, pension, fritvalgstillæg og sundhedsordning gennem PFA.

Arbejdsstedet er Munkemøllestræde 4, 5000 Odense.

Har du en sælger i maven og kan du se dig selv i ovenstående så søg jobbet allerede i dag! Der afholdes samtaler løbende og Moment varetager den indledende del at rekrutteringsprocessen.

Vi glæder os til at høre fra dig

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6150874

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet