Bliv regnskabsmedarbejder i voksende e-commerce virksomhed i Odense

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Regnskabsmedarbejder


Har du sans for tal, en struktureret tilgang til bogføring og erfaring med økonomistyring?  NIMARA ApS søger en serviceminded regnskabsmedarbejder med allround erfaring indenfor bogholderi. Du skal have lyst til at arbejde med en bred vifte af økonomiopgaver, og vil have en central rolle i at sikre, at vores daglige transaktioner og bogføring er præcise og rettidige.


NIMARA ApS er en entreprenant og hurtigt voksende B2C E-commerce virksomhed inden for møbler og design, og virksomheden har siden etableringen i 2015 haft en markant vækst. Man er på en spændende og ambitiøs vækstrejse med igangsatte planer for en fortsat betydelig udvidelse af forretningen i de kommende år.


Virksomheden har hovedkontor i Odense og beskæftiger pt. ca. 40 medarbejdere. NIMARA ApS sikrer, at nordisk design er tilgængeligt for alle ved at tage kontrol over hele processen. Virksomheden står selv for design, produktion og salg, hvilket betyder, at unødvendige mellemled undgås, og man tilbyder derfor produkter direkte til slutkunder til konkurrencedygtige priser. Man har i dag opnået en betydende position på en række europæiske markeder.


Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig bogføring: Håndtering af ind- og udbetalinger
  • Debitor- & kreditorstyring:  Sikre, at indbetalinger og betalinger håndteres korrekt og rettidigt
  • Anlægskartotek: ajourføring samt afskrivninger
  • Afstemning af bankkonti
  • Håndtering af refunderinger
  • Betaling af kreditorer
  • Moms
  • Regnskabsassistance: Bidrage til årsafslutning og klargøring til revision
  • Diverse administrative opgaver: Håndtering af ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen

Hvem er du?

  • Du har erfaring med bogholderi og bogføring og har en god regnskabsforståelse
  • Du har en relevant uddannelse inden for økonomi, fx bogholder / regnskabsassistent
  • Du har gode IT-kundskaber: Bredt kendskab til Microsoft Office pakken, og er rutineret bruger af Excel
  • Du arbejder struktureret og er detaljeorienteret og forfølger gerne en afvigelse
  • Du er imødekommende og serviceminded
  • Du er positivt indstillet og bevarer det gode humør i en til tider hektisk hverdag
  • Har du kendskab til E-conomic er det en fordel, men ikke et krav
  • Du behersker engelsk i såvel skrift som tale 

Vi tilbyder

Et selvstændigt og spændende fuldtidsjob med varierende arbejdsopgaver, hvor du vil opleve masser af muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et lille passioneret team og det er derfor vigtigt for os at finde en person, som kan tage ansvar og selvstændigt kan tilegne sig ny viden og kan varetage alle funktioner i et bogholderi. Kulturen i virksomheden er præget af en uformel omgangstone og en praktisk tilgang til løsning af opgaverne.


Arbejdssted

Stillingen er placeret på vores kontor i Tietgenbyen i Odense, i lyse og indbydende lokaler. 

 

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi behandler ansøgninger løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.


Hvis du har spørgsmål angående stillingen, kan du kontakte Finance Manager Franca Saouma-Pedersen +4523985604 eller fvsp@nimara.dk


Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Se mere om job hos NIMARA https://nimara.dk/pages/job

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

NIMARA ApS, M P Allerups Vej 47B, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ae0fc3b9-b22b-4f56-b1df-9968429e3183

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet