Bliv projektleder for en af verdens største hospitalsflytninger ved OUH Odense

dato

Projektleder til Forberedelse og Flytning, Odense Universitetshospital

Bliver du motiveret af at få en opgave men ikke en opskrift, så kom med på holdet i Forberedelse og Flytning, hvor vi sammen skal planlægge ibrugtagningen af det nye OUH og flytningen af det eksisterende hospital i efteråret 2027.

Byggeriet af det nye OUH er godt i gang ved Syddansk Universitet i det sydlige Odense. Det nye OUH vil samle det nuværende Odense Universitetshospital (OUH), Børne- og Ungepsykiatrien samt voksenpsykiatrien. Det samlede byggeri bliver ét af de største i Danmark, og vi planlægger en af verdens største flytninger.

Om Forberedelse og Flytning

Afdelingen består af programdirektør, sekretariatschef, syv konsulenter med forskellig faglig baggrund, en sekretær og en studentermedhjælp. Vi håndterer større opgaver i forberedelses- og flyttearbejdet, herunder projektledelse på særligt udvalgte risikoområder, procesledelse og ledelsesunderstøttelse i relation til større tværgående forretningskritiske projekter, samt at være bindeled mellem Projektorganisationen for Nyt OUH (ansvarlig for byggeri) og OUH.

Den igangværende forberedelses- og flytteopgave kan opdeles i tre hovedspor:

  • Operationel driftsplanlægning og implementering (driftsparathed)
  • Aktiveringsplanlægning (klargøring af bygninger, udstyr, træning)
  • Flytteplanlægning og klargøring til drift (herunder beredskab)
Vi arbejder med et bredt opgavefelt, hvor vi veksler imellem at være koordinerende og udførende på de forskellige opgaver. Opgavesættet er løbende under udvikling, så du skal være indstillet på at arbejde i en dynamisk organisation der samtidig er politisk styret.

Vi prioriterer gensidig fleksibilitet, så der er mulighed for op til to dages hjemmearbejde om ugen, når opgaverne tillader det. Der er en uformel omgangstone i afdelingen, og der holdes jævnligt sociale arrangementer.

Dine arbejdsopgaver

Når bygningerne er overdraget fra totalentreprenøren til OUH, vil der gå en periode, hvor bygningerne skal klargøres og en række støttefunktioner skal etableres inden bygningen er klar til at blive et funktionelt hospital. Du vil komme til at arbejde med at planlægge denne periode, som kaldes aktiveringsfasen. Du skal være med til at sikre, at de mange forskellige aktiviteter, som skal foregå i perioden er koordineret og bliver gennemført hensigtsmæssigt.

Du vil spille en nøglerolle i selve klargøringen, hvor du skal understøtte, at de rette ressourcer er til stede eller allokeres til de udfordringer, der måtte være eller opdages undervejs i bygningen. Dine tætteste samarbejdspartnere vil være Bygningsdrift- og service, Rengørings- og hospitalsservice, Logistik, Medicoteknik, Klinisk IT, Regional IT og projektorganisationen for Nyt OUH.

Kvalifikationer og kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er sandsynligvis teknisk, byggefaglig eller håndværksmæssig og gerne med erfaring fra større byggerier og ibrugtagning af disse. Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har erfaring med projektledelse og interessenthåndtering
  • Byggeteknisk forståelse for forsyninger, bygningsmæssige sammenhænge mv.
  • Er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder
  • Arbejder struktureret og er god til at skabe samt bevare overblikket
  • Løser opgaver selvstændigt og kan agere i et fortroligt rum
  • Har talent for kunne gennemskue komplekse problemstillinger og finde løsninger
Af dig som person forventer vi, at du:

  • Er en afslutter, som kommer i mål til tiden med god kvalitet i opgaveløsningen
  • Kan skabe resultater gennem en anerkendende, motiverende og tillidsbaseret tilgang i forhold til projektdeltagere og samarbejdspartnere
  • Er drevet af ordentlighed og er tillidsvækkende
  • Er i stand til at tage ansvar og leverer resultater på et højt kvalitetsniveau
  • Går selvstændigt til værks, arbejder struktureret og viser overblik selv i travle perioder
Til gengæld får du en virkelig spændende arbejdsplads, udfordrende meningsfulde opgaver, gode kolleger og en engageret ledelse.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Stine Haubro Falk på telefon: 2348 7960 eller mail: sh.falk@rsyd.dk.

Stillingen er på 37 timer pr. uge med forventet tiltrædelse den 1. juni 2025.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

Arbejdssted er OUH, Odense.

Ansøgningsfristen er den 21. april 2025.

Ansættelsessamtale afholdes den 24. april 2025, og der vil blive udsendt en case til forberedelse inden samtalen.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3b2fc6d1-1136-4a68-a255-7526454f8549

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.