Bliv økonomiansvarlig hos Anderup Ntech og få et stort ansvar i en fremadstormende el-installatørvirksomhed i Odense

dato

ØKONOMIANSVARLIG med stort ansvar – til succesfuld el-installatør i Odense

- med reference til Direktøren

Anderup Ntech ApS

Hedelundsvej 28

DK-5270 Odense N

Virksomheden

Anderup Ntech er en dynamisk el-installatørvirksomhed beliggende i Odense. De er stolte over at kunne håndtere både komplekse renoveringsprojekter i erhvervslivet og avancerede teknologiske løsninger.

Deres ekspertise spænder vidt, men de er særligt specialiserede i innovative løsninger inden for solceller og batterisystemer, som hjælper virksomheder med at overgå til bæredygtig energi. Afdelingen, der håndterer ladestandere til elbiler, er i konstant vækst og arbejder med de nyeste teknologier for at sikre pålidelige og effektive opladningsmuligheder.

Anderup Ntech servicerer kontorer, butikker og restauranter, og tilbyder desuden professionelle løsninger inden for netværk, overvågning og adgangskontrol gennem deres tekniske afdeling.

Anderup Ntech ApS er resultatet af en sammenlægning mellem Anderup El og Ntech i sommeren 2020, hvilket har styrket deres position inden for el-installationer og teknologiske løsninger. De beskæftiger i dag 40 dedikerede medarbejdere fra deres kontor i Stige, som alle brænder for at levere de bedste løsninger til kunderne.

Den nuværende økonomiansvarlige har besluttet sig for at trække sig tilbage efter lang tro tjeneste, hvorfor vi leder efter efterfølgeren til stillingen.

Stillingen

Reference vil blive til Direktøren.

Samarbejdet vil spænde bredt, da stillingen indebærer kontakt til både kollegaer og eksterne samarbejdspartnere i form af kunder, revisor, offentlige institutioner mv.

Stillingen kræver både et selvstændigt overblik og evnen til at bidrage i et samarbejde med kollegaer og ledelse i det daglige.

Som økonomiansvarlig bliver man nøgleperson for en række af virksomhedens essentielle aktiviteter. Det forventes, at man som central medarbejder evner at viderebringe den gode kultur, som allerede eksisterer i virksomheden.

Opgaven

Den økonomi- og HR-ansvarlige hos Anderup Ntech ApS vil få en vigtig rolle med selvstændigt ansvar for følgende opgaver:

  • Daglig bogholderi – herunder overvågning af virksomhedens økonomiske transaktioner
  • Behandling og kontrol af leverandørfakturaer og finansielle transaktioner
  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskab – herunder klargøring af materiale til revisor
  • Momsafstemning og indberetning
  • Debitorstyring /– kontrol, rykkeprocedure – herunder inkassosager med advokat
  • Håndtering og styring af entreprenørgarantier
  • Ledelses- og bestyrelsesrapportering med budgetter, analyser, nøgletal, pengestrømsanalyse og opfølgning
  • Tæt samarbejde med direktør om økonomiske strategier og beslutninger
  • Selvstændig varetagelse af al lønbehandling / lønberegning til såvel timelønnede som funktionærer
  • Administration / håndtering af refusioner bl.a. sygdom, barsel, §56, flexjob, lærlingeordninger
  • Vejledning af medarbejderne vedr. løn-, ferie-, barsel og orlovs spørgsmål
  • Overenskomst, pension, ferie-og barsellovgivningen, VITAS
  • Kursusadministrator – herunder tilskud og kompetencefond
  • Ansættelseskontrakter- og afskedigelser
  • Uddannelseskontrakter med lærlinge
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejderdata
  • Anmeldelse af skader til forsikring og EASY
  • Bidrage til øget digitalisering og effektivisering af arbejdsgange
  • Delansvarlig for forsikringer, bilpark og leasingaftaler mv.
  • Ad-Hoc opgaver i organisationen

Kandidaten

Den ideelle kandidat kommer fra en lignende stilling med omkring 5 års erfaring inden for samme funktion med tilsvarende opgaver som nævnt overfor.

Desuden forventes følgende:

  • Solidt kendskab til lønbehandling er en forudsætning. Kendskab til El-overenskomsten er en fordel, men ikke et krav
  • Forståelse for vigtigheden af præcision og rettidighed i økonomiske processer
  • Motiveret for procesoptimering og digitalisering
  • Stærke controller-evner og kan levere diverse analyser
  • Ansvarsbevidst og struktureret
  • Samarbejdsvillig og i stand til at tilpasse sig forandringer og nye udfordringer
  • Serviceminded og med godt humør

Uddannelse

Kontoruddannelse, merkonom eller anden økonomisk baggrund forventes.

Bopæl

Gerne indenfor max. 1 time fra virksomheden.

Sprog

Dansk og engelsk.

IT-kompetencer

Gode IT-kundskaber og rutineret bruger af Office-pakken.

Erfaring med Economic samt et eller flere lønsystemer er en fordel

Virksomheden tilbyder

Masser af personlige og faglige udviklingsmuligheder i en uformel organisation, hvor samarbejde og godt humør vægtes højt.

Mulighed for hjemmearbejdsplads og fleksibilitet i dagligdagen.

Starttidspunkt

Forventelig 1. marts 2025.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6b2e0108-854a-43cf-b253-42fe8a3e8028

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet