Bliv notar for retten i Odense og vær med til at sikre retfærdighed i en spændende og ansvarsfyldt hverdag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde for ret og retfærdighed i en byret med samfundsvigtige opgaver og gode kolleger? Vi søger en dygtig medarbejder til et 6 måneders vikariat, der skal hjælpe med at behandle notarforretninger. Som notar hjælper du virksomheder og borgere med påtegninger af en lang række dokumenter, herunder fremtidsfuldmagter og underskrift af testamenter. Du vil blive tilknyttet notarteamet, som er placeret i skifteretten. Her vil du efter et grundigt oplæringsforløb arbejde selvstændigt med notarialforretninger og afholde møder med borgerne. Du kører også ud til borgerne, hvis de ikke er i stand til selv at komme ind til notaren.

Du vil få en del kontakt til rettens brugere, og vi forventer, at du varetager opgaverne med stor ansvarlighed og selvstændighed.

Hvem er vi? Retten i Odense er en velfungerende arbejdsplads med omkring 85 meget engagerede medarbejdere. Vi lægger stor vægt på at yde brugerne en god og venlig service, samt på effektivitet og kvalitet i arbejdet i en travl hverdag. Det er vigtigt for os at have et godt kollegialt samarbejde på tværs af rettens afdelinger og faggrupper.

Vores krav til dig: Vi forventer, at du:
• er kontoruddannet
• er god til at formulere dig såvel skriftligt som mundtligt
• har et godt humør og gode samarbejdsevner
• møder glad på arbejde til dagens strabadser
• er ansvarsbevidst, fleksibel og mødestabil
• er fortrolig med IT

Løn og ansættelsesvilkår: Vi tilbyder en ugentlig arbejdstid på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt.

Stillingen er tidsbegrænset til 6 måneder.

Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere i staten.

Mere om stillingen og os: Hvis du er interesseret i at søge stillingen, skal du sende din ansøgning elektronisk til os. Det sker via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk/odense under punktet ”Job i retten”. Din ansøgning skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 4. oktober 2024.

i forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afdelingsleder for skifteretten Jette Brandt eller administrationschef Torben Kristiansen på telefon 99 68 34 00.

Du kan læse mere om Retten i Odense på hjemmesiden: www.domstol.dk/odense

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Retten i Odense, Albanigade , 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111441

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet