BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med teknik og levere data til tiden og samtidig bliver målt på de daglige leverancer. Kan du lide at arbejde med mennesker og har du lyst til at være med til at sikre en god kommunikation mellem vores andelshavere og udekørende?
Så er du måske vores nye måloperatør hos Vores Elnet.
Tekniske projekter med mange interessenter
Da vi i 2025 tager hul på et spændende flerårigt projekt omkring masseudskiftning af elmålere med henblik på at få en mere moderne målerpark, har vi bl.a. brug for endnu en måleoperatør i teamet. Som vores nye måloperatør indgår du i et team, hvor der ligges vægt på gensidig respekt og åben kommunikation, og hvor du vil referere direkte til Chef for Installation og Måleteknik.
Ansvarsområdet i stillingen er bredt, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. være at hjælpe, supportere og koordinere udekørende teknikere telefonisk i hverdagen ifm. opgaver og projekter for kunder, men også bidrage til optimering af processer og arbejdsgange.
Derudover vil opgaverne være:
- Fejlsøgning og -opsporing ifm. datakommunikation med elmålere
- Planlægning og opfølgning på målerudskiftninger
- Afhjælpende backoffice for udekørende og kunder undervejs på et stort målerudskiftningsprojekt
- Med tiden løbende deltagelse i den daglig drift af måledatasystemet
En aktiv rolle med stor kontaktflade
I denne stilling vil du have en bred berøringsflade i hverdagen - både internt i og eksternt. Du bliver en del af et team og en afdeling, hvor dine kollegaer har en solid erfaring, og hvor du undervejs har god mulighed for at udvikle dig på både det faglige og personlige plan. Du vil med tiden kunne få et godt indblik i de tekniske aspekter af afdelingens arbejde, og der er gode muligheder for sparring med dine erfarne kollegaer med forskellige faglige baggrunde.
Uddannelsesmæssigt kan der være mange indgangsvinkler ind i denne stilling, men det er en fordel, hvis du har noget teknisk viden eller blot er teknisk nysgerrig - og en vilje til at lære. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med kundehåndtering og teknisk vejledning over telefon, men vi er selvfølgelig indstillet på at give dig en god oplæring - tilpasset dine behov.
Som person er du selvstændig, engageret og proaktiv. Det kan være, at du har erfaring med kundeservice eller lignede via telefon, eller at du har en mere teknisk baggrund, men ønsker at sidde mere på kontor og sikre den rette udførsel.
Vi ser gerne, at du:
- Er struktureret i din opgaveløsning
- Har 2-3 års erfaring som kundeservicemedarbejder
- Har erfaring med teknisk vejledning over telefon
- Har kendskab til D365 og telefonsystemer (fx Miralix eller lign.)
- Er serviceminded og nysgerrig på at lære
- Bidrager med godt humør og holder af et godt kollegaskab
En ambitiøs og velkonsolideret energikoncern
Hos os får du et spændende og udviklende job i en veletableret forsyningsvirksomhed, hvor der er styr på tingene. Du får stor indflydelse på din arbejdsdag og mulighed for at præge dine opgaver i retning af dine interesseområder. Derudover tilbyder vi relevante kurser, og du bliver en del af et fagligt stærkt team med erfarne og engagerede kolleger, som vægter sammenhold og sparring højt.
Vores Elnet er en del af Energi Fyn-koncernen, som er et af Danmarks ældste andelsejede energiselskaber. Vi leverer strøm til 220.000 fynboer og er 100% ejet af fynboer. Vores mål er at bidrage til udviklingen på Fyn. Læs mere om os her.
Kan du se dig selv i ovenstående, hører vi rigtigt gerne fra dig. Har du spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at kontakte os.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Energi Fyn, Sanderumvej, 5250 Odense SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114819