Bliv lønkonsulent i HR på OUH og gør en forskel

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lønkonsulent til HR, OUH

Har du forkærlighed for lønadministration og tal? Og drømmer du om at arbejde på et hospital og i en afdeling, der værdsætter fleksibilitet og godt arbejdsmiljø, og hvor din indsats gør en forskel?

Så har du nu mulighed for at blive lønkonsulent her i HR på OUH.

Hos os vil du møde en arbejdsplads, som har ambitioner om både at have en sikker drift og et skarpt blik for udvikling internt og på tværs af den store organisation, som OUH er. Det kan fx være udvikling inden for digitalisering og automatisering, som vi er kendt for at være i front med i HR.

Dine arbejdsopgaver
Du bliver en del af HR Løn og kommer til at arbejde tæt sammen med dygtige kolleger og HR’s øvrige funktioner. Du bliver også kontaktperson for én eller flere af hospitalets afdelinger.

Du vil fx kunne være nogle dage om ugen i den eller de afdelinger, du er kontaktperson for – tæt på den øverste ledelse i den givne afdeling. De resterende dage sidder du sammen med kollegerne i HR Løn. Efter oplæring har du desuden mulighed for at arbejde hjemmefra 1 – 2 dage om ugen.

De konkrete opgaver rummer at du:

  • Håndterer ansættelser af nye medarbejdere, herunder ændringer i ansættelsesforhold, lønindplacering og arbejdstid samt udfærdigelse af barselsaftaler
  • Kontrollerer lønindplaceringer
  • Sikrer korrekt beregning af ferie, pension, skat m.m.
  • Sikrer refusionsanmodning på fravær jf. gældende lovgivning
  • Sparrer med kollegaer i HR og rådgiver ledere og medarbejdere om løn- og ansættelsesrelaterede spørgsmål
  • Sikrer at vi overholder gældende lovgivning og overenskomster
  • Deltager i projekter, der fremmer effektivitet og udvikling inden for lønområdet
Vi tilbyder også

  • En arbejdsplads, hvor fleksibilitet er i højsædet med mulighed for hjemmearbejde og fleksible arbejdstider
  • Et inkluderende arbejdsmiljø, hvor et godt arbejdsmiljø og trivsel vægtes højt
  • Tæt samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer i en fagligt stærk afdeling
  • En arbejdsplads, hvor arbejdet giver mening, og hvor din indsats understøtter hele OUH og giver personalet mere tid til patienterne
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Gåafstand til parkering, bus og tog
Din profil
Du er fuld af energi og har en positiv indstilling til vigtigheden af kvalitet og rettidighed i arbejdet. Du er god til at arbejde selvstændigt, men kan samtidig indgå i arbejdsfællesskab, hvor vi løfter i samlet flok og har tæt faglig sparring. Du bidrager også til vores gode arbejdsmiljø.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet kontorassistent med speciale i offentlig administration, professionsbachelor i offentlig administration eller lignende
  • Har relevant erfaring inden for lønadministration eller HR
  • Har god forståelse for lovgivning og overenskomster
  • Er struktureret og meget tal-stærk
  • Har gode kommunikationsevner i skrift og tale samt har øje for en professionel relation på tværs af faggrupper
  • Er god til at prioritere dine opgaver effektivt i en hverdag med mange deadlines
  • Er IT-mæssigt stærkt funderet og har interesse for optimal udnyttelse af systemer
Det er en fordel men ikke et krav, hvis du også har interesse for automatisering af administrative processer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fast og på 37 timer med tiltrædelse 1. maj 2025 eller efter aftale. Løn efter overenskomst med HK.

Ansøgning
Send din ansøgning og dit CV via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 16. marts 2025.

Samtaler forventes afholdt mandag i uge 13.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte os:

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/df45817e-6834-468c-9c0a-aac73b5b1008

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.