Bliv lagermedarbejder på nathold hos Albani i spændende logistikopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Albani søger medarbejder til lager & logistik – Nat

 

Er du uddannet inden for lager og logistik, eller har du erfaring med området? Så er du måske vores nye lagermedarbejder.

 

Arbejdsopgaver:

  • Kørsel med pladstrækker
  • Varemodtagelse - Fysisk og i ERP system
  • Tømning og læsning af lastbiler
  • Tilbagemelding af produktionsordre i Excel & ERP system
  • Klargøring og omstilling af maskiner på produktionslageret
  • Oprydning og rengøring af lager
  • Ad hoc-opgaver på lageret

 

Krav til Kvalifikationer:

  • C/E Lastbilkørekort
  • Truckkort
  • Gode IT kompetencer
  • Positiv indstilling, frisk, udadvendt og kan lide en til tider hektisk hverdag
  • Er stabil, pligtopfyldende & kan arbejde selvstændigt
  • Vil medvirke til en god tone og godt arbejdsmiljø
  • Er interesseret i at yde vores kunder den bedste service
  • Gode dansk & talkundskaber i skrift og tale

 

Der er tale om fast nathold i hverdagene, arbejdstiden er søndag til torsdag fra kl 22.30 til 07.00 i ulige uger, og mandag til torsdag fra kl 23.00 til 07.00 i lige uger.

 

Om dig

Du er uddannet indenfor lager og logistik, eller har en solid erfaring fra området. Da vi har en del opgaver i ERP systemer, ser vi gerne at du har gode IT kompetencer, gerne Excel, SAP eller lign.  

For at få succes i stillingen skal du være en teamplayer, men også kunne arbejde selvstændigt, samt have en proaktiv tilgang til dine opgaver. Er du også klar på at udfordre og optimere systemer og processer, er dette en fordel.

 

Vi tilbyder:

Generelt kan vi love dig rigtig gode forhold som Albani medarbejder. Det gælder de dagligdags ting som den gode kantineordning, personalekøb m.m. Det gælder i lige så høj grad vores ønske om aktivt at støtte medarbejdernes udvikling og efteruddannelse, samt muligheden for at skifte job internt.

 

Har det interesse?

Send venligst din ansøgning/CV ved at klikke på "Ansøg".

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Produktionsleder Brian Pedersen på telefon 29230833

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hos Royal Unibrew får du branchens mest dedikerede, energiske og erfarne kolleger. Sammen bygger vi de bedste rammer for et job, der matcher netop din hverdag og dine karrieredrømme.

Royal Unibrew producerer, markedsfører, sælger og distribuerer kvalitetsdrikkevarer. Vi er en sammenslutning af mere end 35 bryggerier og drikkevareproducenter fra hele Danmark, og er især kendt for traditionsrige, lokalt forankrede brands som Faxe Kondi, Egekilde, Royal Beer, Ceres og Odense Pilsner samt partnerbrands som Pepsi MAX og Heineken.

I dag er vi Danmarks andenstørste drikkevarevirksomhed. Vi startede rejsen i 1856 og har stadig i dag et stærkt kommercielt fokus, en klar vækststrategi og en ambitiøs bæredygtighedsstrategi - både herhjemme og internationalt.

Du får over 1500 kolleger i Danmark og mere end 2700 kolleger uden for landet i bl.a. Finland, Italien, Frankrig, Norge, Canada, Holland og de baltiske lande.

Hos os er du med til at udfordre rammerne for bæredygtig produktion og distribution. Du er med til at sikre et bredt udvalg af drikkevarer, vi kan mødes om – på dansegulvet, i 3. halvleg eller over et måltid – samtidig med at du er med til at styrke dansk sport, musik og foreningsliv.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=81d3a37c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Royal Unibrew, Tværgade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117100

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet