BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at koordinere efteruddannelses- og netværksaktiviteter? Vil du gerne være en del af at udvikle og gennemføre kurser, seminarer, workshops, webinarer og møder, der bringer universitetsansatte sammen og fremmer videndeling og samarbejde?
Om SDU HR
Omverdenen og universitetet ændrer sig hele tiden. Vi får større og mere differentierede krav til HR i form af f.eks. øget digitalisering og internationalisering, øget fokus på ligestilling, ledelse, rekruttering, karriere- og kompetenceudvikling mm.
SDU HR har til formål at bidrage til SDU’s strategiske retning gennem en leverance af stærke HR-ydelser, der skal udvikles i samspil med resten af organisationen.
SDU HR består af 5 afdelinger: Ansatte, Løn, Arbejdsmiljø og Udvikling, HR Digital og Staben.
Arbejdsmiljø og Udvikling arbejder med arbejdsmiljø og trivsel samt kompetence- og organisationsudvikling på SDU, og varetager derudover opgaver for hele universitetssektoren som sekretariat for AEU (Universiteternes fælles efteruddannelse) og for DUN (Dansk Universitetspædagogisk Netværk).
Om stillingen
SDU HR, Arbejdsmiljø og Udvikling søger en kursuskoordinator der skal indgå i medarbejderkursusteamet samt sekretariatet for DUN. Stillingen er en 37-timers stilling efter HK-overenskomsten.
Dine opgaver i medarbejderkursusteamet
Du vil varetage administrations- og koordinationsopgaver i forbindelse med medarbejderkurser og andre kompetenceudviklingsaktiviteter for medarbejdere på SDU. Som kursuskoordinator vil du arbejde med kompetenceudviklingsaktiviteter fra idé- og planlægningsfasen over afvikling til opfølgning og eventuel afregning. Du vil hele tiden være i gang med flere arrangementer på forskellige stadier. Opgaven er at:
- Indgå i udvikling og planlægning af medarbejderkurser og andre kompetenceudviklingsaktiviteter i samarbejde med organisations- og ledelseskonsulenter i afdelingen og med andre undervisere m.fl. på og udenfor SDU:
- Aftaler med undervisere m.fl. om fagligt indhold
- Booking af lokaler
- Bestilling af forplejning
- Formidling via SDU’s intranet og kursusplatformen Conference Manager
- Kommunikation og markedsføring.
- Indgå i afvikling af medarbejderkurser og andre kompetenceudviklingsaktiviteter:
- Kommunikere med deltagere og undervisere
- Evaluere aktiviteter
- Eventuelt opkræve deltagerbetaling.
Dine opgaver i DUN-sekretariatet
DUN-sekretariatet løser en række opgaver og du vil, som en del af sekretariatet, indgå i at:
- Planlægge og afvikle den årlige DUN konference (DUNK) i samarbejde med en planlægningsgruppe fra DUN’s bestyrelse
- Bistå DUN’s ”Special Interest Groups” med deres aktiviteter og medlemsadministration
- Formidle information om videndelingsaktiviteter inden for det universitetspædagogiske område på DUN’s hjemmeside, nyhedsbrev og på LinkedIn
- Bistå DUN’s bestyrelse med planlægning af møder og årlig generalforsamling
- Varetage medlemsadministration samt administration af DUN’s økonomi.
Vores forventninger til dig
Vi forventer, at du har erfaring fra stillinger, hvor du har arbejdet med planlægning, koordinering og administration.
Stillingen forudsætter at du:
- har en systematisk tilgang til dit arbejde og er god til at organisere og prioritere dine arbejdsopgaver
- kan bevare overblikket i en funktion, hvor du skal koordinere mange sideløbende aktiviteter
- er god til skriftlig kommunikation
- har flair for at anvende IT, er hjemmevant i Word, Excel og Teams og hurtigt kan tilegne dig nye programmer
- kan indgå i positivt i et team, der deles om opgaver og udnytter hinandens styrker og kompetencer
- er god til at samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere såvel internt i afdelingen som eksternt
- tager ansvar for at følge opgaver til dørs og søger kollegers og leders sparring og input.
Kendskab til SDU eller universitetssektoren er en fordel, ligesom det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at bruge Conference Manager eller andre event management systemer.
Vi kan tilbyde dig en stilling, hvor du får:
- ansvar for en opgaveportefølje af medarbejderkurser og andre kompetenceudviklingsaktiviteter
- stor indflydelse på planlægningen af dit arbejde og selvstændighed i opgaveløsningen
- mulighed for at arbejde hjemmefra
- dygtige og motiverede kollegaer som sparringspartnere både i medarbejderkursusteamet og DUN-sekretariatet og i resten af afdelingen.
Har du lyst til at være med?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Jakob Ejersbo på 60 11 29 23 eller chef for Arbejdsmiljø og Udvikling Karna Kühnell Gautier på tlf. 93 50 77 00.
Der er ansøgningsfrist den 23. oktober 2024 kl. 23.59.59.
Første runde ansættelsessamtaler forventes afholdt den 31. oktober 2024.
Forventet tiltrædelse 1. januar 2025.
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.
Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.
Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129206