Kan du lide at hjælpe andre, og trives du med både personlig og telefonisk kontakt? Så er du måske vores nye kollega i FynBus' kundecenter.
Vi søger en engageret og serviceminded medarbejder til vores kundecenter i Odense, som omfatter både telefonisk og personlig betjening af kunder. Der søges 2 personer med start den 1. september og 1 person med start den 1. oktober. Alle 3 stillinger er en 1-årig ansættelse.
Om jobbet
Som kundeservicemedarbejder i vores kundecenter vil dine primære opgaver være at hjælpe kunderne med:
- billetprodukter
- køreplaner
- Flextrafik
- Samt anden relevant kundeservice – både ved personlig henvendelse i vores fysiske kundecenter og via telefon
- Har lyst til at gøre en forskel for vores kunder
- Er imødekommende, tålmodig og serviceminded
- Er god til både personlig og telefonisk betjening
- Brænder for salg
- Er nysgerrig på at lære vores produkter og systemer at kende
- Et godt job med kundekontakt i fokus
- Et godt arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger
- Gode arbejdsforhold
- Ansættelsen er tidsbegrænset til 1 år med mulighed for forlængelse
- Stillingen er på fuld tid med arbejdssted i FynBus Kundecenter, der ligger i Odense Banegård Center
Vi afholder samtaler i uge 28 og 29.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tina Thinggaard, Teamleder, på 63115112 eller thh@fynbus.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Fynbus, Tolderlundsvej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4e47f914-3cee-4df5-b26d-f4af86f5d46c