Bliv Kundeservicemedarbejder hos Shipmondo og Få en Ekstraordinær Sabbatårsoplevelse 🚀

Profilbillede
dato

Holder du sabbatår, og vil du gerne fylde din rygsæk op med nye redskaber og erfaringer? Bliv vores nye kundeservicemedarbejder!

Shipmondo-teamet er fyldt med unge sjæle, der brænder for at give vores kunder den ultimative serviceoplevelse. Vi elsker at sætte smil på vores kunders ansigter, og du skal gøre det samme.

Lad os fortælle dig nærmere…👇🏼

Vi er Danmarks største fragtportal, der hjælper mere end 50.000 virksomheder i Norden med at tackle deres ordre- og fragthåndtering – dvs. vi rådgiver og vejleder dem i, hvordan de bedst muligt kan opnå en effektiv arbejdsgang i arbejdet med deres ordrer fra f.eks. webshoppen, fragt, retur, betaling og meget mere.

Vi er drevet af at være innovative, nytænkende og ambitiøse, og vi vokser hurtigere end nogensinde. Faktisk så hurtigt, at vi for tredje år i træk kan skrive en Børsen Gazelle på CV’et, og i 2021 blev vi kåret som Danmarks Bedste E-handelsværktøj.

Og tag ikke fejl – vi har det vildt sjovt imens! Hos os er der nemlig højt til loftet, en uformel tone og godt sammenhold. Så forvent derfor masser af god stemning og fuld fart fremad 🚀

Vores topmoderne kontor i Odense SØ er et sandt mekka for kreativitet og samarbejde. Vi sidder i åbne kontorlandskaber, hvor der er plads til både socialt og fagligt samvær. We like!

Se videoen her og hør hvordan det er at arbejde hos Shipmondo under dit sabbatår.

Og nu til det sjove: Dit job i kundeserviceteamet! 🥳

Vi har brug for superhelte som dig til at rådgive og hjælpe vores kunder over telefonen og via e-mail. Du vil være eksperten, der guider dem igennem alt fra fragt og integration til reklamationer og sagsbehandling.

Din vigtigste opgave er at give den bedste kundeoplevelse, selv når det drejer sig om reklamationer og sagsbehandlinger. Du kommer til at have kontakt med mange af de store, populære transportører i Norden, så vi forventer, at du kan være professionel.

Du får mulighed for at påvirke dine opgaver, men i starten forventer vi, at du er med til at:

  • Give fantastisk kundeservice både over e-mail og telefon
  • Opsætte fragtaftaler med vores +40 forskellige transportører
  • Håndtere sagsbehandling og reklamationer
  • Tage dig af administrative opgaver

Vi stiller høje krav til vores service, og derfor prioriterer vi også et solidt og skræddersyet onboarding-forløb, der sætter dig godt ind i Shipmondo som virksomhed og vores produkt/services, og klæder dig godt på til rollen som kundeservicemedarbejder hos os.

Det kunne være vildt fedt, hvis du…

👉🏼 er en struktureret holdspiller, der er klar til at give den gas.

👉🏼 kan jonglere med mange bolde i luften samtidig med at kunne tackle egne opgaver.

👉🏼 har erfaring med kundeservice og især erhvervskunder (men det er ikke et krav).

Vi forventer dog, at du kan kommunikere professionelt på både dansk og engelsk og har lyst til at lære vores univers at kende.

Og vi lover dig – det bliver ikke kedeligt.

Så vil du gerne have noget ud af dit sabbatår og få flere redskaber og erfaring med i rygsækken til din videre rejse? Så tøv ikke med at søge jobbet som kundeservicemedarbejder hos Shipmondo.

Psst… Du får egen computer, god frokostordning inkl. sodavand eller Monster Energidrik (signaturdrikken her) og meget mere 🙌🏼

Ansøg her på vores karriereside.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jobindex.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Shipmondo ApS, Hvilehøjvej, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-08-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079606

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet