BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at give en god service, og er du smilende af natur? Elsker du at snakke med mennesker og finde den bedste løsning for dem? Motiveres du af at være en del af et dygtigt team? Så har vi en spændende mulighed for dig i vores kundecenter hos Energi Fyn.
Hvad skal du lave?
Som kunderådgiver bliver en del af vores engagerede forsyningsteam, der arbejder med alle former for forsyningsprodukter: el, gas, fjernvarme, vand, kloak og renovation. Vi sørger for, at Danmark kører rundt, og at vores kunder får den bedste service og rådgivning.
Som rådgiver tager du ansvar for at levere en suveræn kundeservice til vores kunder. Vi arbejder alle ud fra en resultatorienteret tilgang med performancemålinger, som en naturlig del af hverdagen. Din vigtigste opgave er at skabe ekstraordinære kundeoplevelser indenfor alle forsyningsarter, hvor du sammen med kunden finder den bedste løsning.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at:
- Besvare spørgsmål om forsyningsprodukter fra kunder via telefon og mail
- Administrative opgaver, herunder indtastning og opdatering af systemer
- Udarbejde og fremsende tilbud til kunder
Din succes afhænger af din evne til at tage udgangspunkt i kundens situation, skabe gode relationer og finde løsninger. Du formår at sætte dig hurtigt ind i Energi Fyns produkter og trives ved løbende målopfyldelse.
Din uddannelse er ikke afgørende, men det er din motivation og erfaringer med kundeservice til gengæld. Du er brænder for at yde en god service, er smilende i stemmen og får energi af at tale med mange forskellige kunder.
Vi forstiller os, at:
- Du har erfaring med kundeservice
- Du er tillidsskabende og går gerne det ekstra skridt for at sikre den gode kundeoplevelse
- Du er struktureret arbejdsgang og har stærke IT-kompetencer
- Du trives med at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare målsætninger
Som person har du en nysgerrig og opsøgende tilgang. Du er samarbejdsorienteret, kan holde mange bolde i luften og har blik for detaljer. Alt dette bringer du i spil i din kontakt med kunderne, som du hver dag bestræber dig på at skabe den bedste oplevelse for.
Hvad får du til gengæld?
Du bliver en del af et kundecenter med ca. 50 kompetente kollegaer, der har en god portion humor, som gør en travl hverdag nemmere og sjovere. Vi tager udfordringer op og hjælper hinanden. Du vil blive grundig oplært i Energi Fyns produkter og services, hvor du vil få de nødvendige værktøjer til at varetage jobbet. Det handler mest af alt om, at du har lysten til at lære det, indgå i teamet og yde en god service for vores kunder.
Vi tilbyder:
- Fokus på godt samarbejde og et stærkt socialt fællesskab
- En udfordrende hverdag med mulighed for faglig og personlig udvikling
- Fast løn og en god pensionsordning, sundhedsforsikring, adgang til lækker kantine og et fitnesslokale på vores adresse
- En fuldtidsstilling (37 timer/ugen) med arbejdstid i dagtimerne mandag til fredag
Energi Fyn er Fyns største energiselskab, og vi leverer strøm til 220.000 fynboer. Vi er 100% ejet af fynboer, og det er vores mål og opgave at bidrage til udviklingen på Fyn. Læs mere om os her.
Er du interesseret?
Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid inden for normal kontortid.
Hvis du synes, at dette lyder som noget for dig, så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi har flere ledige stillinger, og afholder derfor løbende samtaler. Vi tager opslaget ned, så snart vi har fundet de rette kandidater.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Luna eller Anette (se kontaktoplysninger nedenfor) - Anette holder ferie i uge 32 og 33, og kan derfor ikke træffes i de to uger.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Energi Fyn, Sanderumvej, 5250 Odense SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090913