BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Synes du, det er spændende at se mange typer virksomheder? Har du interesse for, hvordan andre har det? Trives du med direkte salg? Måske vi har et job, som er noget lige for dig!
Det kan du opnå her hos os
Udover jobbet som salgskonsulent er det vores erfaring som medarbejder hos os, at du både har mulighed for at udvikle dig selv og dem, du arbejder sammen med. Vi lægger vægt på frihed under ansvar samtidig med, at vi som team hjælper hinanden til at være de bedste versioner af os selv hver især. Du bliver en del af en organisation med et højt vidensniveau. Vi har højt til loftet og værdsætter forskellighed i hver enkelt person. Det er vores ønske, at vi hver især trives bedst muligt og udvikler os i jobbet i takt med, at forretningen udvikler sig.
Du vil opnå værdifuld erfaring sammen med dygtige mennesker, der brænder for at skabe gode løsninger for danske virksomheder på områder som arbejdsmiljø, miljø og klima, fødevaresikkerhed og kvalitet.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Salgsplanlægning
- Afholdelse af salgsmøder i form af køremøder eller på Teams
- Mødebooking til egen kalender
- Udarbejdelse af salgsoplæg
- Salg af ydelser på timepasis såsom rådgivning indenfor arbejdsmiljø, miljø, kvalitetsledelse, fødevaresikkerhed mm.
- Salg af IT produkter
- Opfølgende salg
- Kunde- og ordreoprettelser
- Kontakte eksisterende kunder med henblik på mersalg
Derudover gælder følgende:
- 37 timer ugentligt i tidsrummet 8-16 med fleksibel tilpasning til kundebesøg
- Arbejdet foregår på kontoret i Odense eller på salgsbesøg hos virksomheder i Danmark
- Løn vil bestå af fast løn og provision, som vi drøfter ved en evt. samtale.
Vores ønsker
Du har en videregående uddannelse f.eks. bachelor i international handel og markedsføring eller lignende.
Du vil gerne arbejde med præsentation og salg.
Du har interesse for virksomheder og ledelsessystemer, såsom ISO9001 eller lignende standarder.
Din profil
Vi forventer, at du har stor interesse for at salgsarbejde og trives med direkte salg. Derudover har vi ønske om at:
- Du har mindst 1 års erhvervserfaring.
- Du kan lide at lytte, arbejde sammen med andre og ”finde den rette kanal at tale på”.
- Du er ærlig og imødekommende
- Du er opsøgende og kan tage initiativ
- Du kan lide at formidle og fremvise, f.eks. IT-systemer
- Du kan lukke et salg og aftale det videre arbejde med en kommende kunde
- Du har et ønske om at udvikle dig i samarbejde med andre
- Du kan arbejde selvstændigt
Om din nye arbejdsplads?
- Vi er et godt team af behagelige kollegaer med et højt fagligt niveau
- Vi har moderne kontoromgivelser nær den fynske motorvej
- Trivsel er meget vigtigt for os
- Ved en målrettet indsats er det muligt at opnå en rigtig god løn
- Velfungerende og moderne IT-løsninger
Vores kunder bliver ofte hos i mange år, hvilket vi værdsætter og er stolte af. Vi har altid til hensigt at skabe resultater ud fra langsigtede samarbejder med vores kunder.
Mere om jobbet
Forventet start: 1. september 2024 eller snarest derefter.
Tidspunkt for samtaler er planlagt til 15.08.2024.
Er du interesseret, så send en ansøgning til Camilla Fibiger Gausdal på cg@vicatheq.dk. Ansøgningsfrist er 4. august.
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kigge ind på: www.vicatheq.dk og https://www.linkedin.com/company/vicath-eq-aps
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
VICATH EQ ApS, Agerhatten, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075835