Bliv en del af vores sydfynske samarbejdspartner som allround bogholder - Gør en forskel i den grønne omstilling!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

3 trins-raket til hvordan du bliver bogholder i vores sydfynske samarbejdspartners virksomhed. 

Har du flair for økonomi og regnskabsforståelse? Så har vi en vigtig stilling i en lille og effektiv finansafdeling, hvor du kan blive den nye kollega. 

1) Kan du se dig selv i en virksomhed i vækst?
Vi søger en engageret og velkvalificeret allround bogholder. Virksomheden tilbyder en afvekslende og spændende hverdag med mangeartede opgaver i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer.

2) Kan du se dig med disse arbejdsopgaver?

  • Daglig bogføring, betalinger, afstemning af debitorer, kreditorer, bank etc.
  • Afstemning af balancekonti
  • Moms- og afgiftsangivelser
  • Deltagelse i måneds- og årsafslutning, herunder klargøring til revision.
  • Ad hoc-opgaver

Du refererer direkte til CFO´en/regnskabschefen og vil varetage en bred vifte af opgaver indenfor debitor-, kreditor- samt finansbogholderi.

3) Er din rygsæk fyldt med disse ting? 

  • Hands-on-erfaring inden for alle regnskabsfunktionens opgaver
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Stærk i brugen af ERP-systemer - gerne fra Navision og Business Central
  • Stor sans for detaljer og har evnen til at bevare overblikket
  • Har god energi og en vilje til at påtage dig opgaver, hvor der er et behov


Med spændende nye mål i jagten på at gøre en forskel i den grønne omstillingen, vækster virksomheden forsat. De er lokal forankret og har et stort sydfynsk hjerte som banker for det nære, og opererer på det internationale marked. 

En arbejdsuge på 30-37 timer, hvor du har mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde efter aftale. 

Er du klar til at stige ombord på raketten og finde dit drømmejob OG gøre en forskel i atmosfæren? 

Hvis du kan mærke de 3 ovenstående punkter i maven, så skynd dig at sende din ansøgning og CV via "Søg jobbet". 


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark. Vi har 45 års erfaring inden for bemandingsløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt, personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Temp-Team A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067637

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet