Bliv en del af vores engagerede lønteam og vær med til at drive løn- og personaleadministration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du til high fives og walk and talks – så har vi jobbet til dig!

En af vores kollegaer i lønteamet har valgt at gå på pension og en anden går på barsel. Derfor har du nu mulighed for at blive en del af et team, hvor løn- og personaleadministration er omdrejningspunktet.

Vi søger to erfarne lønkonsulenter, som kan bidrage med faglighed og engagement, og som er drevet af lysten til at lykkes sammen som et team.

Som vores nye kollega bliver du en del af HR, som består af 17 medarbejdere samt stabschefen. Vi har fokus på kvalitet i opgaveløsningen, digitalisering og arbejdsmiljø. Vi supplerer og lærer af hinanden gennem videndeling og sparring.

Vi er et team, hvor vi ofte kigger på hinanden og stiller os selv spørgsmålet ”Kan den her arbejdsopgave gøres smartere/bedre/hurtigere?”. Udover daglige driftsopgaver arbejder vi også i faglige bobler indenfor fx fleksjobrefusion og barselsadministration.

Derudover bliver du en del af et partnerteam, hvor du sammen med to kollegaer, en HR-jurist og en HR-konsulent, indgår i et samarbejde for et udvalgt område i UCL og bliver sparringspartner for chefer og ledere. I partnerteamet varetager du løn- og personalemæssige opgaver.

Dine arbejdsopgaver

Dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Udarbejdelse af ansættelsesbeviser, tillægsaftaler og lønforhandlinger
  • Rådgivning af ledere og medarbejdere i løn- og personalespørgsmål
  • Generel lønadministration for det udvalgte område

I perioder har vi opgaver, der kræver særlig opmærksomhed, og så blokker vi kalenderen og løser disse opgaver sammen.

Dine kompetencer

Du har en relevant uddannelse og flere års erfaring med løn- og personaleadministration. Det vil være en fordel, hvis du kender til statens lønsystemer. Det er vigtigt, at du trives med at arbejde selvstændigt, prioritere dine opgaver og overholde deadlines, men også er en teamplayer. Du har en god systemforståelse, da vores mange IT-systemer hænger tæt sammen.

Som person er du imødekommende og løsningsorienteret. Du arbejder struktureret og er god til at bevare overblikket. Du motiveres af at løse daglige driftsopgaver i kombination med udviklingsopgaver. Du er samarbejdsorienteret, bidrager til det gode arbejdsmiljø i afdelingen og tager ansvar i løsningen af de fælles opgaver. Samtidigt falder det dig naturligt at være i dialog med ansatte på alle niveauer i organisationen.

Vi tilbyder high fives og walk and talks

I lønteamet high-fiver vi hinanden, når løntjekkene stemmer på øre-diff. Vi har i HR sat os selv et mål om flere gåture, da vi tror på, at det gavner både den mentale sundhed og styrker relationerne. Vi er aldrig bange for nye tiltag, som du selvfølgelig også er velkommen til at bidrage med.

Du vil hos os blive selvstændigt ansvarlig for en række områder med dertil hørende ledere. Vi ønsker at lønteamets kompetencer og ressourcer kommer bedst muligt i spil, hvorfor den endelige opgaveportefølje bliver afstemt i teamet ift. teamets samlede kompetencer og behov. Vi har en fleksibel arbejdsplads med mulighed for flekstid og hjemmearbejde. Vi går også op i både faglig og personlig udvikling, så vi som team holder trit med både lovgivningsmæssige, organisatoriske og individuelle krav og behov.

Vores afdeling er præget af:

  • En uformel og åben omgangstone
  • Hjælpsomme kollegaer
  • Varierende opgaver og faglige udfordringer
  • Mulighed for at påvirke og videreudvikle arbejdsgange

Ansættelse

Stillingen er på 37 timer i gennemsnit pr. uge og med start den 1. december 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Dit primære arbejdssted vil blive på Niels Bohrs Allé 1, 5230 Odense M.

Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK). Stillingen er omfattet af Ny-løn.

Yderligere oplysninger

Har du brug for flere oplysninger inden du sender din ansøgning, er du velkommen til at kontakte lønkonsulent Maria Wendelboe Høj på tlf.: 6318 3664 eller mail mwfr1@ucl.dk eller stabschef Vicki Møberg Torp på tlf. 5177 7403 eller mail vmto@ucl.dk.

Vi holder 1. ansættelsessamtale den 21. oktober 2024 og 2. samtale den 25. oktober 2024. Hvis du inviteres til 1. samtale, hører du fra os den 11. oktober 2024.

Ansøgning

Hvis overstående lyder som et job for dig, så send os din ansøgning senest den 9. oktober 2024 via www.ucl.dk/job.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Niels Bohrs Allé, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117991

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet