Bliv en del af OUHs IT-support team: Udfordrende rolle med fokus på Microsoft 365 og brugerservice

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger to engagerede IT-supportere, der er klar til at tage næste skridt i deres karriere. Som en central del af vores team vil du sikre professionel IT-support til vores brugere. Med over 14.000 pc'er og mere end 1.000 systemer vil du med sikkerhed blive fagligt udfordret med spændende IT-opgaver. Vi arbejder bredt med IT-support, herunder dispatch, brugeradministration og onsite-support. Vi har også ansvaret for 1.400 access points. Telefonsupport udgør ca. 60% af arbejdet, så du skal kunne multitaske ved at beskrive sagen, fejlfinde samt guide brugeren uden at miste overblikket. Hvis det lyder som dig, så er det dig, vi søger!

Vi forestiller os, at du har erfaring som IT-supporter, gerne fra en større organisation. Du har solidt kendskab til Microsoft 365, herunder Office-pakken, Teams, Outlook og SharePoint. Erfaring med ITIL og ServiceNow er en fordel, men vigtigst er din tekniske forståelse og lyst til at lære.

Du trives i et dynamisk miljø, samarbejder på tværs af faggrupper og yder support i verdensklasse – også i pressede situationer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder i et stærkt og støttende team.

Arbejdsopgaver:

  • Support og vedligeholdelse af hospitalets IT-systemer, herunder telefonisk, skriftligt og fysisk tilstedeværelse.
  • Fejlfinding og løsning af IT-relaterede opgaver med fokus på Microsoft 365-applikationer som Outlook, Teams og SharePoint.
  • Installation, konfiguration og support af computere, smartdevices, software og IT-udstyr.
  • Vejledning og support til brugerne med fokus på at fremme selvhjælp og effektiv brug af IT-værktøjer.
Kvalifikationer:

  • Uddannelse som IT-supporter eller tilsvarende erfaring.
  • Solid erfaring med Microsoft 365, herunder opsætning, vedligeholdelse og support af Office-pakken, Teams, Outlook og SharePoint.
  • Stærke tekniske færdigheder.
  • Gode kommunikationsevner og evnen til at guide brugere gennem komplekse IT-opsætninger og funktioner på en forståelig måde.
  • Serviceminded og i stand til at arbejde selvstændigt såvel som i teams.
  • Erfaring med netværksløsninger er en fordel.
Personlige kompetencer:

  • Stræber efter at blive 1% bedre hver dag.
  • Passion for at yde support i verdensklasse.
  • God til at samarbejde på tværs af faggrupper i en stor organisation.
  • Evne til at håndtere akutte situationer med ro og overblik, især i et hospitalsmiljø, hvor IT-systemer er kritiske.
Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et dynamisk og støttende arbejdsmiljø.
  • Gode arbejdsforhold.


Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder ansættelse på fuld tid og med virkning fra den 1. maj 2025

Ansættelsesstedet er i Klinisk IT på OUH Odense Universitetshospital Svendborg Sygehus. Dit primære arbejdssted er i Odense, dog der kan forekomme aktiviteter i hele Region Syddanmark.

I Region Syddanmark ansætter vi med tre måneders prøvetid og dine løn- og ansættelsesforhold er efter aftale mellem Danske Regioner og relevante overenskomst.


Yderligere oplysninger


Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos funktionsleder René Hansen tlf.: 2144 1231 eller teamleder Jørgen Jørgensen tlf. 5164 4408.

Der er ansøgningsfrist den 19. marts 2025 og vi forventer at afholde samtaler mandag den 24. marts 2025.



Om Klinisk IT

I Klinisk IT er vi 90 medarbejdere, der varetager en opgaveporteføljer med implementeringsprocesser, drift- og supportopgaver, samt It projekter til det nye OUH.

Hverdagen er kendetegnet ved professionalisme, et uformelt arbejdsmiljø og en flad organisationsstruktur, samt ikke mindst frihed under ansvar.

Organisatorisk er vi fordelt på tre funktionsområder: Digitalisering og Implementering, Nyt OUH IT og IT Drift og Support. Hertil kommer et ledelsessekretariat.

Stillingens organisatoriske forankring er i funktionsområdet IT Drift og Support.



Du kan læse mere om Klinisk IT på denne side

Vi skal gøre opmærksom på, at såfremt du bliver ansat og har arbejdsopgaver i afdelinger hvor der færdes børn under 15 år, vil der bliver indhentet børneattest i forbindelse med din ansættelse.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/667fcccf-4604-413f-b699-26b9c7bbd4b2

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.