BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være en del af en arbejdsplads fyldt med diversitet og faglige udfordringer? Så kom og bliv en del af teamet på ITA1. Vi er en afdeling bestående af 9 behandlingspladser, hvor vi passer patienter i den alment intensive kategori. Vi modtager alle patientgrupper, hvilket betyder, at der er stor forskel på kompleksiteten hos den enkelte patient.
Når du arbejder på ITA1, vil du opleve, at vi er en personalegruppe, der rummer mange forskellige egenskaber. Du vil blandt personalet møde et bredt udsnit af mennesker, både hvad angår alder, køn, interesser og livsomstændigheder. Vi har fokus på høj faglighed gennem høj kvalificeret sygepleje, hvor ligeværdighed, omsorg og udvikling er i højsædet. Faglig stolthed er drivkraften for en hverdag i et højteknologisk miljø.
Vi har respekt for hinandens forskelligheder, og ser det som et udviklende element, at vi alle kan bidrage med noget forskelligt, hvilket du også finder i vores værdigrundlag. Se ITA1's værdigrundlag her.
Som sygeplejerske på ITA1, vil du få: Et struktureret 12 ugers oplæringsforløb med faste kontaktpersoner efterfulgt af en mentorordning, som bl.a. støtter dig i overgangen fra studieliv til arbejdsliv med fastlagte mentordage, trivselssamtaler samt teoretisk undervisning både under og efter endt oplæring.
En arbejdsplads, hvor teamwork er essentielt – både mono- og tværfagligt.
En hverdag hvor der ydes 1-1 pleje understøttet af samarbejde i teams, og hvor der ikke gåes på kompromis med normeringen.
Et arbejdsmiljø, hvor der er plads til udvikling og uddannelse, faglig sparring samt stor indflydelse på egen arbejdstid gennem vagtplanlægning i Ønskeplan/HosInfo.
En kollegagruppe, der har en stor fælleskabsfølelse, og som bakker hinanden op.
En mulighed for på sigt at højne dit faglige niveau med en specialuddannelse i intensiv sygepleje.
Lyder dette spændende? Det synes vi, og vi vil så gerne have dig med.
Når du er sygeplejerske på ITA1, kan du forvente at: Skulle arbejde i alle vagtlag (dag, aften, nat).
Weekendvagter tilrettelægges i 8,5 eller 12,5 timers vagter – dette planlægger du selv i Ønsketid/HosInfo.
At du på sigt, og når du er motiveret herfor, skal tage specialuddannelsen i intensiv sygepleje.
Vi glæder os til at høre fra dig!
For yderligere spørgsmål, kontakt:
Oversygeplejerske Henrik Hybel på telefon 6541 5665.
Stedfortræder Tine L. Knudsen på telefon 4016 5965
Ansøgningsfrist er 13. oktober 2024 - samtaler afholdes løbende, så send os gerne din ansøgning allerede i dag.
Arbejdssted Anæstesiologisk-Intensiv Afdeling V er en tværgående klinisk afdeling med et højt aktivitetsniveau og har i kraft heraf en meget bred kontaktflade, der omfatter alle hospitalets afdelinger. De kliniske anæstesiafsnit samarbejder med de kirurgiske og andre afdelinger i forbindelse med anæstesiologiske og kirurgiske opgaver, mens intensiv- og opvågningsafsnittene i større eller mindre udstrækning samarbejder med samtlige kliniske afdelinger på hospitalet.
For at sikre den bedst mulige udnyttelse af den anæstesiologiske special- og ekspertviden er afdelingen geografisk og funktionelt opdelt i 2 hovedafsnit, klinisk anæstesi/opvågningsområdet og intensivområdet. I løbet af de næste år skal der ske en udflytning til det nye OUH, hvorfor der også kan ske organisatoriske ændringer.
Anæstesiologisk-Intensiv Afdeling V har vedvarende fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø og en arbejdsplads med plads til faglig udvikling, videnskabelig aktivitet og uddannelse.
Afdeling V’s strategi Hele patienten beskriver afdelingens vision, mål, indsatser og aktiviteter. Med henblik på at opnå målene definerer strategien byggesten og løfter til patienter, medarbejdere og samarbejdspartnere. Alle i Afdeling V medvirker til at indfri Strategien.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103611