BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger snarest muligt et antal pædagogiske assistenter eller pædagogmedhjælpere på 32 timer ugentligt.
Om os
Målgruppen omfatter børn og elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser - primært med diagnoser inden for det autistiske spektrum.
Skolen er opdelt i læringsmiljøer - et børnehaveklassemiljø med 2 grupperinger og en 1. klasse. Den øvrige del af skolen er opdelt i henholdsvis ASK-klasser, der baseres på alternativ supplerende kommunikation, et mellemtrin- og et ungemiljø. Hver klasse dækker flere klassetrin. Personalet omfatter lærere, pædagoger og pædagogmedhjælpere.
Børnehavens daglige åbningstid er fra kl. 7.00-16.00. Undervisningen i skolen foregår fra kl. 8.30-15.00. Her tilbydes der endvidere pasningsmoduler fra kl. 7.00-8.30 og fra kl. 15.00-16.00. Én gang ugentligt er der PLF-møder fra kl. 15.00-16.00 efterfulgt af teammøde fra kl. 16.00-17.00 På årsbasis vil der være gennemsnitligt 10 møder, der strækker sig til kl. 17.30 og 3 møder til kl. 20.00.
Der tages udgangspunkt i specifikt målrettede læringsplaner for alle børn/elever, hvor struktur, forudsigelighed og visualisering er de bærende elementer i et læringsmiljø præget af faglighed.
Vi udgør en samlet innovativ og udviklingsorienteret personalegruppe, der med respekt for hinandens fagområder og kompetencer arbejder tværfagligt. Ud over understøttende læringsaktiviteter skal man varetage forskelligartede praktiske opgaver som f.eks. hjælp i spisesituationer, toiletbesøg mv.
Vi tilbyder
- Vi udgør en samlet innovativ og udviklingsorienteret personalegruppe, der med respekt for hinandens fagområder og kompetencer arbejder tværfagligt
- Vi udgør en dynamisk arbejdsplads, hvor stadig udvikling, ansvar og medindflydelse er nøgleord baseret på et etisk kodeks
- Vi tilbyder en arbejdsplads med spændende pædagogiske og menneskelige udviklingsmuligheder
Du skal:
- Til enhver tid efterkomme vores etiske kodeks ift. elever, forældre og kolleger
- Vise engagement og understøtte de fælles mål
- Kunne arbejde struktureret, så læringsmiljøet understøtter det enkelte barn og den samlede gruppe
- Bidrage til en velfungerende struktur og organisering
- Være tydelig, rammesættende og tryghedsskabende
- Være på forkant i relationen
- Etablere et kommunikativt samspil - ekspressivt og impressivt
- Være psykisk stærk, udvise tålmodighed, være rolig og afbalanceret i en travl hverdag, da børn/elever kan være både fysisk og verbalt udadreagerende
- Kunne skabe hensigtsmæssige relationer - herunder besidde indfølingsevne
- Kunne bidrage aktivt til en refleksionskultur ved at kunne lytte og spørge
- Forholde dig reflekterende og konstruktivt til processer
- Give og modtage feedback og feedforward
- Have og udvise et positivt menneskesyn
- Bidrage til en konstruktiv samarbejdskultur på arbejdspladsen
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Lars Hejmann på 63 75 35 00.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 25. oktober 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Roesskovsvej 125, Bolbro, 5200 Odense V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130228