Bliv afdelingsledelsessekretær på Onkologisk Afdeling R, OUH

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en smilende, serviceminded og udadvendt afdelingsledelsessekretær, som trives med mange alsidige opgaver i en stor afdeling.
Kræftafdelingen på OUH søger en afdelingsledelsessekretær, der vil være en del af en spændende arbejdsplads med dedikerede medarbejdere, som skaber gode forløb for kræftpatienter og deres pårørende.

Du vil være afdelingsledelsens direkte sekretær og samarbejde tæt med de 3 andre ledelsessekretærer i staben, hvor arbejdsmiljøet er præget af åbenhed, godt humør og en positiv tilgang til hinanden.

Om afdelingen
Onkologisk Afdeling R er regionens største kræftafdeling - en stor, dynamisk afdeling som behandler patienter fra hele Region Syddanmark og varetager landsfunktioner for udvalgte kræftformer. Vi er inddelt i seks diagnoserelaterede teams, som samarbejder på tværs af vores mange afsnit.
Læs mere afdelingen på vores hjemmeside, Instagram eller LinkedIn

Dine daglige opgaver vil bestå af

  • Telefonbetjening af afdelingens telefon
  • Betjening af afdelingens mails i Afdelingspostkassen
  • Indkøb af varer til stabsgangen
  • Bookning af diverse møder
  • Sekretæropgaver med mødeindkaldelser og referatskrivning fra diverse tværgående møder i afdelingen som fx Arbejdsmiljømøder, Lokal Medarbejderudvalgsmøder, Brugerrådsmøder
  • Vejledning og hjælp til håndtering af forskellige opgaver for ledergruppen
  • Praktisk planlægning og afvikling samt koordinering af temaeftermiddage i afdelingen m.m.
  • Diverse ad hoc opgaver for afdelingsledelsen samt øvrige praktiske opgaver i afdelingen

Idet afdelingen flytter med til Nye OUH i 2027, vil du få mulighed for at være en del af den overordnede koordinering i afdelingen - en opgave der vil accelereres i takt med, at vi nærmer os 2027.

Du er

  • Engageret, positiv og serviceminded
  • Rutineret bruger af IT, herunder Office pakken, Excel, PowerPoint
  • Stærke kompetencer i såvel skriftlig som mundtlig dansk
  • Hurtig til få overblik og arbejder selvstændigt
  • Social, god til mennesker og danner hurtigt gode samarbejdsrelationer
  • Loyal og ansvarsbevidst
  • Struktureret, fleksibel i din opgaveløsning og god til at prioritere

Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse eller lign. og erfaring fra en sekretærfunktion, men du får samtidig mulighed for at forme stillingen med dine kompetencer ud fra de givne rammer.

Løn og ansættelsesvilkår
Forventet startdato er 1.marts 2025 eller snarest derefter.
Det kan være muligt at varetage stillingen på deltid ned til 25 timer/ugentligt, såfremt det er et ønske, du har.
Din arbejdstid vil være fleksibel dog primært på hverdage mellem kl.8-15.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem HK Kontor og IT og Regionernes lønnings- og takstsystem.
Såfremt du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på tre måneder.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Trine Bruus Zachariassen på tlf. 21 48 37 80 eller cheflæge Stefan Starup Jeppesen på 29 33 64 69.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgningsfrist 19. januar 2025.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 27. januar 2025.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/32995818-534e-48c3-8319-c93e04aff614

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Odense

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.