BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Autorola A/S søger en Financial Controller til at indgå i koncernens controllerafdeling i Odense. Controllerafdelingen har såvel dansk som international fokus i forhold til løsning af opgaver på tværs af organisationen. Du bliver en del af et dynamisk team i finansafdelingen med 10 dygtige kolleger. Som controller i Autorola A/S vil du få en stor kontaktflade til vores kolleger i både ind- og udland, og du vil derfor spille en vigtig rolle i at sikre selskabets finansielle resultater er nøjagtige på tværs af vores datterselskaber.
Om os
Autorola Group Holding A/S er moderselskab til en række selskaber. I Danmark er vi bedst kendt som Autocom.dk, Bilsalg.dk og Bilpriser.dk, mens vi i vores 19 datterselskaber rundt om i Europa samt i Australien, Brasilien og Mexico er kendt under navnet Autorola. Autorola Group er specialiseret i online bilauktioner og leverer værdiskabende IT-løsninger til bilbranchen i form af procesoptimering, online remarketing og Business Intelligence.
Dine arbejdsopgaver
I samarbejde med dine kolleger får du ansvaret for, at der foretages en korrekt og rettidig rapportering af periode- og årsregnskaber. Efter eget ønske har du desuden mulighed for at sætte dit eget præg på dine fordybelses – og ansvarsområder fremadrettet.
Dine primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
Controlling:
- Business og finansiel Controlling.
- Løbende månedsopfølgning med datterselskaber
- Controlling besøg hos datterselskaber
- Udarbejdelse af budgetter
- Opgaver i forbindelse med årsafslutning f.eks. i forbindelse med revision, skat, transfer pricing og CSR/ESG-rapportering.
- Deltagelse i projekter relateret til ERP/Axapta
- Formidling af resultater og konklusioner til forskellige beslutningsprocesser
- Optimering af dokumentationsprocesser
- Opgaver i forbindelse med ændringer og opsætninger i ERP-system.
Support:
- Support på anvendte moduler (f.eks. digital rejseafregning, ESG-værktøj, invoiceflow, ERP mm.)
- Afholdelse og præsentation af træning/- og uddannelsessessioner til datterselskaber (herunder udarbejdelse af materiale)
Arbejdsopgaver løses i tæt dialog med øvrige controllere, samt i sparring med CFO, dels på hovedsædet i Odense, men også lokalt hos datterselskaberne.
Dine kvalifikationer
- Relevant regnskabsmæssig baggrund HD, Cand. Merc. Management accounting, Cand. Merc. Accounting and Finance eller lignende
- Relevant erhvervserfaring fra en økonomiafdeling eller revisionsbranchen på minimum 2-5 år
- Behersker engelsk i skrift og tale
- Befinder dig godt med at arbejde selvstændigt og tage ejerskab over dine opgaver.
- Struktureret og metodisk tilgang til dit arbejde.
- Bruger af MS-Office-pakken, særligt Excel
- Kendskab til Power BI eller andre BI værktøjer vil være en fordel men ikke et krav.
- Er en teamplayer, som er udadvendt og trives med en stor kontaktflade
- Har evner til hurtigt at erhverve forståelse for forretningen
Vi tilbyder
Vi er en veletableret virksomhed, med en stærk iværksætterånd, som går hånd i hånd med et godt og afslappet arbejdsmiljø. Her er ikke langt fra beslutning til handling, og du får mulighed for at lave forandringer og få indflydelse på vores interne processer.
Vi tilbyder en 37-timers arbejdsuge. Vi ved, at det er vigtigt at have balance mellem arbejde og fritid, og vi passer på vores medarbejdere. Derfor har vi også fokus på at holde et arbejdspres, som giver tid til at løse opgaverne fornuftigt og hvor der også er plads til familielivets bølgegange. Har du ønsker eller behov for relevante kurser imødekommer vi dem gerne.
Vi bor ved banegården i Odense, hvor vi arbejder i et åbent kontorlandskab, der er præget af en uformel omgangstone. Desuden har vi løbende forskellige firmaarrangementer, god kantineordning, pensionsordning og sundhedsforsikring samt et fitnessrum. Vi slutter gerne ugen af i vores egen fredagsbar.
Tiltrædelse
Tiltrædelse snarest muligt.
Lyder det som noget for dig?
Så glæder vi os til at høre fra dig! Ansøg via linket "Ansøg dette job." Vi indkalder løbende til jobsamtaler så tøv ikke med at sende din ansøgning. For yderligere information, er du velkommen til at kontakte CFO Peter Bisgaard pbi@autorola.com eller HR på bhm@autorola.com
Autorola Group beskæftiger ca. 740 medarbejdere og er repræsenteret i 19 forskellige lande, med hovedkontor i Odense. Du kan læse meget mere om Autorola Group på www.autorolagroup.com, www.autocom.dk, www.bilpriser.dk, og www.bilsalg.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e36949ed)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AUTOROLA A/S, Skibhusvej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979732