BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Autohuset Fyn søger en kompetent indskriver, koordinator og kontorblæksprutte, hvor kundeservicen er højeste prioritet, til vores call center. Her vil du være med til at koordinere vores værksteds-bookinger, svare på kundehenvendelser både telefonisk og på mail, sælge op på biler imens du holder det kølige overblik.
Har du erfaring med salg og kundemodtagelse og har du flair for kundeservice? Trives du med ledelse i en branche med et naturligt højt tempo, der er i konstant udvikling? Så er du muligvis vores nye kollega!
Dine primære arbejdsopgaver indebærer:
- Kundeekspedition, herunder booking af kundeordrer, besvarelse af telefon og mails
- Tilbudsgivning og fakturering
- Forefaldende administrativt arbejde
- Uddelegering samt strukturering af arbejdsopgaver til mekanikerne
- Kunderådgivning i øjenhøjde med kunden.
Vi forventer at du:
- Har erfaring fra lignende stilling, herunder salgserfaring og erfaring med kundeservice
- Har evne til at træffe beslutninger i samarbejde med kunde og mekaniker
- Har glæde ved kundekontakt samt at du er udadvendt og meget serviceminded
- Har kompetencer til at kommunikere klart og tydeligt med kunder og internt i virksomheden
- Har kørekort B
- Har branchekendskab er et plus, men ikke en nødvendighed
- Har forståelse for hvordan en forretning fungerer er et plus
- Har interesse for biler er et plus, men ikke et krav
Dine kvalifikationer er som minimum:
- Du har en høj arbejdsmoral og evnen til at tænke hurtigt og selvstændigt
- Du trives med ledelse og og er en udpræget beslutningstager og ordensmenneske
- Du er god til at arbejde selvstændigt, struktureret og har gode samarbejdsevner
- Du bevarer det store overblik og er god til at planlægge og fordele arbejdsopgaver, også i pressede situationer
Vi tilbyder:
- Et spændende og udfordrende job med store muligheder for udvikling.
- En varierende hverdag i samarbejde med engagerede og dygtige kollegaer
- Løn efter kvalifikationer
- Fuldtidsstilling
- Eventuel oplæring i diverse IT-programmer herunder HELIOS, Economic mv.
Autohuset Fyn er en lokal fynsk virksomhed med i alt 3 afdelinger, i Langeskov, Marslev og Odense SØ. Derudover har vi eget tilknyttet skadecenter i Odense SØ.
Lyder det som noget for dig?
Så ser vi frem til at høre fra dig og modtage din ansøgning og CV til Værkstedschef Mark Miari på mm@autohusetfyn.dk. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte os på samme mail.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Autohuset Fyn ApS, Nyborgvej, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992110