Autismecenter Syddanmark - Bihuset, døgn: Vil du også være med på holdet? To HR-medarbejdere søges til fællesadministrationen i Autismecenter Syddanmark

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kerneopgaven ved Autismecenter Syddanmark er

Med afsæt i den enkelte borgers ressourcer, drømme og håb, styrker vi selvbestemmelsen og fremmer selvhjulpenheden, for at understøtte borgerens egen oplevelse af livskvalitet og et meningsfuldt liv.


Ønsker du et administrativt job i et velfungerende center med faglige ambitioner og klare værdier? Og kan du med en anerkendende tilgang og faglig gejst, bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er det måske dig vi søger til en stilling som administrativ medarbejder til fællesadministrationen, ved Autismecenter Syddanmark.

Stillingerne er på 30-37 timer.

Vi er et center i udvikling, hvor vi vægter det gode arbejdsmiljø, tværfaglighed og refleksion som vigtige elementer. Administrationens opgave er at sikre, at ledere og medarbejdere oplever, at vi understøtter dem, og vi er i en proces i forhold til opgavefordelingen.

Vi søger erfarne, motiverede og servicemindede kollegaer, der primært brænder for HR opgaver, men som også synes det er spændende at arbejde med alsidige opgaver inden for ens arbejdsområde, og at opgaverne skifter over tid.


Administrationen har en central rolle i centeret og varetager en bred vifte af administrative opgaver

  • Kendskab til overenskomster, forhåndsaftaler og lønindplacering
  • Udfærdige løntilbud og ansættelsesbreve
  • Rekruttere nye medarbejder
  • Vedligeholde medarbejderdata i forskellige IT-systemer
  • Indhente refusioner
  • Udføre mindre økonomiopgaver
  • Opdatere hjemmeside og være tovholder

Desuden løses en lang række andre administrative opgaver i administrationen

  • Diverse superbruger funktioner i forhold til Acadre/ ESDH-systemer
  • Lette IT-opgaver, overblik over udstyr, opdatering mm.
  • Ad hoc
Der vil være en opgave med administration/ bogføring af borgerøkonomi. Denne opgave er tilknyttet den ene HR-medarbejder.



Nyoprettet kursusafdeling

Autismecenterets kursusafdeling er oprettet inden for det sidste 1½ år, og der vil derfor fortsat være udvikling i de administrative funktioner i forhold til afdelingens kursusvirksomhed.
Eksempelvis står vi inden for nærmeste fremtid overfor at skulle introducere HR til at blive superbruger i Plan2learn.
Denne opgave er tilknyttet den HR-medarbejder, som ikke er tilknyttet opgaver med borgerøkonomi.



Disse overordnede værdier danner grundlaget for Region Syddanmarks personalepolitik

  • Ordentlighed i det vi gør og siger
  • Vækst i fagligheden
  • Rum til fornyelse og begejstring
De fælles personalepolitiske værdier styrker vores samarbejde, så vi kan agere effektivt sammen.



Hvem er du?

Som person brænder du for at yde en god service, har et godt overblik og interesserer dig for detaljen, også ved rutineopgaver.
Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelse og erfaring inden for administration. Det er en stor fordel, hvis du kommer fra det offentlige og gerne fra regionen, men det er ikke et krav.
Har du god erfaring med en del af offentlige IT-systemer, så som SD Løn, HR- Manager, SydID, Acadre, Plan2learn, og har indhentet refusioner i Virk.dk, samt eventuelt har kendskab til Nexus og Safetynet, vil det fremme dine muligheder til stillingerne.


Derudover lægger vi vægt på, at du

  • arbejder struktureret og er god til at planlægge dit arbejde i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver
  • er en engageret, positiv og ansvarsfuld teamplayer, der bidrager til det gode arbejdsfællesskab i administrationen
  • er i besiddelse af gode IT-kompetencer og let kan sætte dig ind i nye systemer
  • har stærke formulerings- og formidlingsevner skriftligt og mundtligt

Vi tilbyder

  • et miljø med en uformel, og anerkendende omgangstone
  • et godt kollegaskab samt ambitiøse og engagerede kollegaer, der har forskellige uddannelser og erfaringer
  • en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor du selv i høj grad tilrettelægger dit arbejde
  • Forskellige faglige netværk på tværs af centrene
  • Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation
Om os

Fællesadministrationen består i dag af 5 administrative medarbejdere, og vi deler hus og afdelingsleder med 4 undervisere fra kursusafdelingen, og 2 medarbejdere med tværgående funktioner. Autismecenteret består af 115 borgere og 250 medarbejdere fordelt på 6 matrikler.



Yderligere oplysninger

Du vil primært have arbejdsplads i Teglgårdsparken i Middelfart og fra Maj 2024 vil du have arbejdsplads på Nymarksvej i Fredericia, i vores nye fællesadministration. Der vil være opgaver og møder, der kræver arbejdsdage på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil.

Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Niels Christian Fruergaard Hansen tlf. 4043 4618, eller afdelingsleder Kirsten Tastesen tlf 30 36 09 46.



Sådan søger du

Send din ansøgning sammen med relevante bilag via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er onsdag den, 20. september 2023.

1. samtale forventes afholdt 25. september 2023 i Teglgårdsparken 36, i Middelfart,

og 2. samtale forventes afholdt 27. september 2023.



Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Autismecenter Syddanmark - Bihuset, døgn, Roesskovsvej 127, Bolbro, 5200 Odense V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=226386&DepartmentId=17566&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900325

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet