Ass. leder til Plejehjemmet Korsløkkehaven

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du assisterende leder, eller går du med en drøm om at blive leder… så kig her!
På plejehjemmet Korsløkkehaven har vi plads til forskellighed, og vi prioriterer åbenhed. Vi har en hverdag, hvor vi bliver fagligt udfordret indenfor forløbet vedvarende sygdomsudvikling. Vi vil være et plejehjem, hvor man har lyst til at bo og arbejde.


Vil du sammen med plejehjemslederen stå i spidsen for en mængde spændende og udviklende opgaver – så er det nu har chancen. Vil du være med til at skabe glæde for beboerne i hverdagen og har du fokus på faglig ledelse og kompetenceudvikling samt har du hjertet på rette sted, så er det dig, vi har brug for.

Hvem er vi?
Vi er en del af Ældre- og Handicapafdelingen og en del af en organisation, der samarbejder på tværs. En af vores fornemste opgaver er at skabe et godt hjem sammen med beboerne og deres pårørende. Vi arbejder for at gøre beboernes mål for hverdagen til en virkelighed, hvor de kan se sig selv.

Korsløkkehaven har 40, 2-værelses lejligheder. Vi arbejder i fire teams og det er faste medarbejdere generelt der passer beboerne. Vi er praktiksted for hjælper- og assistentelever med dygtige praktikvejledere.

Vi arbejder ud fra rehabiliterende principper, som er udgangspunktet for samarbejde med beboerne og deres pårørende med plads til forskellighed og privatliv. Vi er et plejehjem, der sikrer hyggelige og hjemlige rammer for beboerne og deres pårørende.

Hele vores tværfaglige hold består af assistenter, hjælpere, sygeplejersker og en plejehjemslæge. Ergo- og fysioterapeut kommer naturligvis også i huset efter behov. Så har vi to Solstråler, som kommer og hygger med beboerne et par gange om ugen, ligesom vi har andre frivillige. OK-aktiv kommer og laver forskellige aktiviteter på plejehjemmet ex.  gymnastik og andre eksterne arrangementer som bla.at invitere på kro og i operaen.

Som plejehjemsleder plejer jeg at kalde os en lille perle. Vi har en velfungerende arbejdsplads med glade medarbejdere, som har et stærkt sammenhold også i svære tider. Medarbejderne er meget fagligt kompetente og yderst dygtige til at observere. Vi ønsker et højt fagligt miljø, hvor vi vægter et godt arbejdsmiljø med psykologisk tryghed.

Vi har teammøder, beboermøder, SSH møder, SSA, møder samt undervisning i diverse emner, som du som assisterende leder koordinerer.

Vi er et plejehjem, hvor vi ikke har så mange demente beboere, men derimod fysisk, psykisk beboere som kræver vores dygtige og kompetente medarbejdere.

Beboere har mange forskellige ressourcer og interesser. Nogle sidder og spiller kort og maler andre ønsker at være sig selv i lejlighederne.

Vi har et orangeri og den flotteste sansehave, hvor beboerne kan hygge sig i.

Vi er en arbejdsplads, der arbejder med os selv, vores udvikling og faglighed for hele tiden at kunne følge med de krav der stilles til os.

Vi arbejder med Nexus som journalsystem.

Vi tilbyder

  • Et udviklende arbejde med stort ansvar og mange bolde i luften. En meget spændende lederstilling med selvstændighed.
  • Du kan forvente et tæt samarbejde med mig som plejehjemsleder, hvor vi i fællesskab og sammen med MED-udvalget samt personalet er med til at sætte retning. Du kan forvente åbenhed og en transparent organisation. Du kan forvente feedback på dine ledelsesopgaver.
  • Du kan forvente selvstændighed i dine opgaver men også stor hjælp fra plejehjemslederen.

Hvad forventer vi?
  • At du har en sundhedsfaglig uddannelse. Det kan være sygeplejerske eller assistent. Du må meget gerne have en lederuddannelse, eller interesse i at erhverve dig en.  
  • At du er udviklingsparat, idet vi følger med udviklingen på det faglige område, som du i samarbejde med plejehjemslederen skal stå i spidsen for.  
  • At du kender arbejdet med vagtplanlægning og ser på vagtplan som vores fundament for at skabe det stabile grundlag for en videreudvikling af organisationen. Vagtplanen er i det hele vigtig for medarbejdernes trivsel.  
  • At du kan lede fagligt, koordinere undervisning og andet administrativt arbejde. Du kan justere introprogrammer og følge nyansættelser og lave rigtig god on-boarding program for nye medarbejdere.  
  • At vi bliver et team der kan arbejde tæt sammen og sparre med hinanden.  
  • At du interesserer dig for Nexus som borger journal system, og at vi sammen kan stå i spidsen for de tilsyn der kommer.  
  • At du kan koordinere og følge op på vores kvalitetsopfølgning i medicin på grundlæggende beboere.  
  • At du kan løfte blikket og se på organisationen og se, hvad der er godt for den - i samarbejde med plejehjemslederen.  
  • At du er en synlig, faglig leder, og som sætter retning, holder dig indenfor rammen, tør sætte dig selv i spil, og at vi kan have faglige drøftelser, der udvikler alle.  
  • At du sikrer kvalitet i dine arbejdsopgaver og kan holde mange bolde i luften.  
  • At du kan tage ansvar for økonomi i samarbejde med plejehjemslederen.
Du træder ind i en stor ledergruppe samt en ledergruppe for assisterende ledere, hvor du er med til at udvikle på overordnet plan.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den forhandlingsberettigede organisation. 

Vil du vide mere?
Hvis du har lyst til at høre mere om dette job så kontakt Plejehjemsleder Lotte Bager
på 20 51 96 85.
Her kan du læse mere om Korsløkkehaven som arbejdsplads.
Du kan læse mere om Odense Kommunes ledelsesgrundlag her.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er søndag den 3. december 2023.
Vi afholder to samtaler. Den første samtale afholdes onsdag den 6. december og anden samtale afholdes torsdag den 14. december. Bemærk vi indkalder med kort varsel telefonisk til 1. samtale.
Hvis du indkaldes til 2. ansættelsessamtale, vil du blive bedt om at udfylde en personprofil som vil indgå sammen med en case til 2 samtalen.
Til samtalen vil være TR, medarbejdere fra plejehjemmet være repræsenteret samt HR, forløbschef og plejehjemsleder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Korsløkkehaven 2, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944563

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet