BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Løsningsorienteret og effektiv driftsvagt med hang til dialog og struktur
Trives du med en hverdag, hvor der ofte er behov for hurtige beslutninger og håndtering af mange udfordringer? Kan du samtidig gøre det med ro og overblik – så er du måske vores nye driftsvagt.
Vi søger nemlig en ny kollega til vores team i drift- og planlægningsafdelingen, som har det daglige overblik og ansvar for vagtplaner, materiel og køretøjer hos Ambulance Syd. Du bliver en del af et team med i alt fire driftsvagter. Teamets ansvar er at sikre, at der altid er de biler og det mandskab på vejene, som er nødvendigt, for at vi kan løse vores kerneopgave for borgerne i Region Syddanmark.
Ansvarsområder og opgaver
Som driftsvagt hos Ambulance Syd bidrager du til at koordinere den daglige driftsstatus og vagtplaner i dialog og samarbejde med vores ambulance- og ST-reddere, AMK-vagtcentralen og øvrige samarbejdspartnere. Du vil også få et tæt samarbejde med vores mellemledere og kolleger fra forskellige afdelinger i vores administration. Vi søger en person, der selv i travle perioder bevarer overblikket, er struktureret, fleksibel og samtidig positiv og imødekommende. Du kommer bl.a. til at arbejde med følgende opgaver:
- Vejlede omkring køretøjer og materiel, samt arbejdstidsregler
- Koordinere og optimere den daglige og ugentlige vagtplan
- Sikre en god dialog og kommunikation med kolleger og samarbejdspartnere - primært via telefonen, men også på mail
- Modtage og registrere ændringer i vagtplanlægningssystemet HosInfo
Ambulance Syd holder aldrig lukket, men din arbejdstid vil som udgangspunkt ligge på hverdage i tidsrummet mellem kl. 06.00 og 16.00, samt en telefonvagt hver fjerde weekend.
Om dig
Der kan være mange forskellige indgange til jobbet. Du har sandsynligvis erfaring med logistik, teknik eller vagtplanlægning. Måske kommer du fra en stilling som værkfører, mekaniker, logistikmedarbejder eller vagtplanlægger. Det er en fordel, hvis du allerede har erfaring fra det præhospitale område og/eller vores vagtplanlægningssystem HosInfo. Du har styr på IT og navigerer sikkert rundt i Officepakken, særligt Excel. Herudover forventer vi, at du:
- Har et godt teknisk overblik og interesserer dig for køretøjer og materiel
- Har et godt overblik og kan bevare det under pres
- Har gode samarbejdsevner og at du er imødekommende og serviceminded
- Har det godt med at træffe mange her-og-nu beslutninger – med kvalitet
- Har evnen til at være løsningsorienteret og tage initiativ
- Taler og forstår dansk
Vi tilbyder et spændende job hvor din hverdag vil være præget af mange spændende opgaver og kontakt med mange forskellige mennesker. Vi lægger vægt på udvikling af såvel den enkelte medarbejder som den samlede organisation i et arbejdsmiljø præget af stor aktivitet, faglige ambitioner, trivsel, teamarbejde og stor frihed under ansvar.
Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi i fælleskab bidrager til kerneopgaven gennem et tæt kollegialt samarbejde. Dertil vil du få en arbejdsdag i et engageret arbejdsmiljø med ledelsesmæssig åbenhed over for idéer og nytænkning omgivet af sparringsparate kolleger. Yderligere er vi en arbejdsplads, hvor det vægtes, at der er harmoni mellem arbejds- og privatliv.
Du vil ved opstart gennemgå en grundig introduktion og oplæring.
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende HK overenskomst.
Kan du se dig selv hos os?
Så glæder vi os til at modtage dit CV og din motiverede ansøgning.
Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest den 01. maj 2024. Ansøgningsfristen er 29/02.
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jens Roed på mail jroed@ambulancesyd.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ambulance Syd, Lille Tornbjerg Vej, 5220 Odense SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990177