After Sales Technical support

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at bringe din praktiske og tekniske erfaring i spil, så vi sammen kan styrke vores reservedelsforretning, der er i hastig vækst?

Så er du måske vores nye kollega.

Hvad bliver din rolle?

Du bliver en del af Customer Care teamet, der omfatter alt fra teknisk support, udførsel af service- og installationsopgaver samt salg af spare parts. Holdet består (i Danmark) af i alt i 23 medarbejdere, heraf 12 rejsemontører.

Din primære opgave vil være at supportere vores spare part team med tekniske afklaringer såvel som at understøtte vores Technical Support funktion via tilpasning af eksisterende, samt udarbejdelse af ny Spare Part dokumentation. Herunder mindre konstruktionsopgaver, BOM, samlevejledninger mv.

Eksempler på opgaver;

  • Assistere Spare Part salgs team med produkttekniske afklaringer
  • Kvalitetskontrol af produkter
  • Deltage i udarbejdelse af konverterings-kit til udgående produkter, som ikke er 1:1 kompatible
  • Deltage i udarbejdelse af reservedel- og konverteringskit
  • Mindre konstruktionsopgaver ifm. After Sales projekter

Stillingen giver en bred kontaktflade og et tæt samarbejde med flere andre afdelinger udenfor Customer Care, så du skal trives med tværorganisatoriske opgaver.

Stillingen som After Sales Engineer er nyoprettet, så du vil få gode muligheder for at påvirke stillingens indhold og tilrettelæggelse.

Hvad forventer vi af dig?

Den optimale kandidat har en håndværksmæssig baggrund suppleret med teknisk administrativ erfaring. Du kommunikerer ubesværet på både dansk og engelsk, som er vores koncernsprog.

Derudover at du;

  • Kan anvende et 3-D tegneprogram på brugerniveau (vi bruger SolidWorks)
  • Mestrer MS-office pakken

Har du også kendskab til at arbejde i et ERP-system vil det være en fordel, men det er ikke et krav.

Din arbejdsmæssige tilgang er præget af struktur og overblik, du er grundig og har fokus på detaljen, og så er du naturligt serviceminded.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, der i øjeblikket oplever stor vækst. Du vil opleve en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og en organisationsstruktur der giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger.

Lønpakken indeholder bl.a. firmapensionsordning med 10% arbejdsgiverbidrag og virksomhedsbetalt sundhedsforsikring. Der udover adgang til en god kantineordning og en lang række andre personalegoder.

Vores hverdag kan til tider være hektisk, men fællesskabet prioriteres højt – det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har sociale arrangementer flere gange årligt.

SANOVO TECHNOLOGY GROUP beskæftiger ca. 600 medarbejdere, heraf ca. 150 i Danmark, og servicerer kunder over hele verden. Vi er kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for produktionslinjer til bearbejdning af æg og æggeprodukter. Hovedkontoret er i Danmark med salgs- og servicekontorer på seks kontinenter og produktion af udstyr i Danmark, Holland og Italien. SANOVO TECHNOLOGY GROUP er en del af THORNICO A/S, der er ejet af Christian Stadil.

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager Andreas Mikkelsen på telefon 3034 1466.

Fremsend din ansøgning, CV og andre relevante bilag via ”apply” knappen herunder. Vi indkalder løbende til samtaler, og lukker processen når vi har fundet den rette kandidat.

Vi gør opmærksom på, at der pga. sommerferie vil forekomme ekstra lange svartider.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SANOVO TECHNOLOGY A/S, Datavej 12, 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.sanovogroup.com/about-us/career-opportunities/?hr=show-job/151904&linkref=114546&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850922

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet