BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
GF Forsikring er et medlemsejet selskab med mere end 350.000 medlemmer. Med mere end 800 kolleger spredt over hele Danmark arbejdes lokalt over hele landet. Og der arbejdes også digitalt, således er GF Forsikring 2 år i træk kåret som Årets Digitale Finansvirksomhed inden for forsikring. For GF Forsikring handler det altid om at give medlemmerne den hjælp og service, de har brug for. Og når året er gjort op, så deler de overskuddet. I 2024 er overskudsdelingen mere end 215 mio. kroner til medlemmerne. Som et væsentligt bidrag til GF Forsikrings fortsatte udvikling, søges nu en:
Afdelingsdirektør IT Leverancer
GF Forsikring har iværksat deres nye strategi frem til år 2028, og som et meget væsentligt bidrag for at indfri de ambitiøse planer indgår området ”Digitalisering, Data & Forretningsudvikling”. Området indbefatter både driftsdelen med hard-/software, en lang række systemer og it-arkitekter, it-udviklere, analytikere og digitaliseringsmedarbejdere, som i fællesskab skal sikre den gode drift, samtidig med at der løbende udvikles og tilpasses relevante it-værktøjer – i et kommercielt miljø, som hele tiden forventer hurtigere og mere brugervenlige løsninger.
Med reference til direktøren (CDO) for Digitalisering, Data & Forretningsudvikling bliver du ansvarlig for at sikre, GF Forsikring har de rette kompetencer til at levere stærke applikationer, der understøtter GF Forsikrings IT-systemer. Det gælder især på tid, kompleksitet, forretningsudvikling og kundeoplevelser. I hverdagen får du hjælp fra en række meget dygtige medarbejdere, som hver især har god erfaring med deres områder. Som direkte leder for afdelingens 2 chefer og teamledere forventer vi en involverende stil, med personlig pondus og evnen til at skabe helikopterblikket, samtidig med at du evner at gå i detaljen, når det bliver nødvendigt.
I forbindelse med udvælgelsen vil vi især vægte:
- Strategisk blik for IT-leverancer og erfaring med at etablere de bedste teams
- Forståelse for at compliance og risk er væsentlige elementer i beslutningerne
- Leder af ledere, som formår at skabe helhedsløsninger med fokus på performance og gode leverancer
Du har en baggrund fra en tilsvarende rolle og gerne fra en større organisation, hvor du er vant til at have ansvaret for virksomhedens IT-udvikling. Det er et krav, at du kan dokumentere stærke kompetencer og har vist, du kan skabe og drive processer, der er med til at understøtte hele virksomheden. Du kommer sandsynligvis fra en produktionsvirksomhed, alternativt et stort konsulenthus, hvorfra du kan dokumentere god relevant indsigt i IT-udvikling. Det er ikke et krav, at du har kendskab til den finansielle sektor.
Som medarbejder i GF bliver du en del af en virksomhed med stærke rødder, store ambitioner og en stærk kultur, som er i gang med en større forandringsproces. Du får unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen i en medlemsejet organisation med fokus på ”overskud til hinanden” og med mennesket i centrum. Tonen er uformel og seriøs på samme tid. Man har det sjovt sammen og siger tingene, som de er og alle bidrager til fællesskabet med respekt for diversiteten.
Lyder dette som jobbet for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV. Du ansøger ved at bruge ”søg stillingen” funktionen herunder.
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte partner Lars Mikkelsen på 72 10 00 30.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069850