Administrativ/kundeservice medarbejder søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I en tidsbegrænset stilling i august og september måned, søger vi en struktureret administrativ medarbejder, som er serviceminded og god til at forstå og tale med kunder.

Kan du bidrage til, at alle kunder får samme gode service, trives med afvekslende administrative opgaver og er systematisk i din opgaveløsning, er du måske vores nye kollega.

Dine primære arbejdsopgaver omfatter:

  • Besvare henvendelser fra kunder på mail og telefon
  • Håndtere bookinger
  • Vagtplanlægning ifm. bookinger

 

Ovenstående opgaver udgør i gennemsnit 50-60% af arbejdsdagen, og du vil derfor skulle kunne arbejde selvstændigt og struktureret, og med følgende sekundære opgaver, når der er tid:

 

 Sekundære arbejdsopgaver:

  • Forefaldende arbejde
  • Tovholder på nyt teambuildingkoncept (Mystery Tour), hvor du vil have en afgørende rolle for at projektet når i mål
    • Tekstarbejde
    • Udarbejdelse af manualer for Game Masters
    • Projektstyring og arbejde i app
  • SoMe

 

Vi forventer af dig:

  • Du synes, det er givende at hjælpe vores kunder over telefonen og sætter en ære i at yde en ekstraordinær god service

Du er ansvarsbevidst, struktureret og har et særligt fokus på detaljer

  • Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt og har mod på telefonbetjening
  • Du har gode it-kompetencer og hurtigt kan sætte sig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er fleksibel i forhold til ændringer i arbejdsopgaver og arbejdstid
  • Du trives i en til tider uforudsigelig hverdag
  • Du kan håndtere konfliktsituationer

 

Det er en fordel, hvis du har en eller anden form for erfaring med kundeservice, men det er ikke et krav. Så længe du har den rette indstilling og motivation, kan vi lære dig resten.

 

Praktisk

Der er tale om en tidsbegrænset stilling i august og september måned 2023 (mulighed for opstart lidt før ift. oplæring).

Ansøgning og CV sendes til Eva Pasgaard Skytte på eva@aafart.dk

 

Samtaler afholdes løbende og stillingen bliver lukket, når vi har fundet vores nye kollega.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Eva Pasgaard Skytte på tlf 60523079

Arbejdssted: vores kontor Nørregade 16, 3. tv

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ODENSE AAFART ApS, Lindvedparken, 5260 Odense S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: eva@aafart.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861536

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet