BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du yde høj service i telefonen til patienter og samarbejdspartnere på OUH og andre hospitaler? Kan du løse administrative opgaver og er en hverdag med mange bolde i luften noget for dig? Hvis du kan svare JA til den kombination, så er du måske vores kommende kollega.
Funktionen
Kørselskontoret, som er en del af Patient- og Pårørendeservice (PPS), består af et Kørselskontor og Patientadministration. Patientadministrationen visiterer patienter til behandling på andre hospitaler i Danmark og i udlandet i tæt samarbejde med Sundhedsplanlægningen i Region Syddanmark.
Dine arbejdsopgaver
Visitering og bestilling af patienttransporter og behandlinger i andre regioner i Danmark eller i udlandet.
- Administration af love og regler om patienternes rettigheder
- Telefonisk sagsbehandling
- Behandling af klager fra Styrelsen for Patientklager
- Deltagelse i diverse projekter og arbejdsgrupper
- Telefonisk vejledning i befordringsregler til patienter, herunder også vejledning til afdelingerne
- Administrativt arbejde såsom post, arkiv og journalisering
Dine kompetencer
- Du besidder overblik og evner at prioritere i opgaverne
- Du fremstår professionel i enhver samtale med patienten og ser det som en selvfølge at være serviceminded og den gode stemme i røret
- Du yder service uden at gå på kompromis med gældende instrukser og retningslinjer
- Du deeskalerer i en konflikt og formår at bevare roen
- Du bidrager naturligt til et godt og sundt arbejdsmiljø
- Du arbejder selvstændigt, men er også teamplayer og har gode samarbejdsevner
- Du er fortrolig med anvendelse af IT-systemer og tilegner dig hurtigt nye systemer, endvidere er du fortrolig med Outlook og Office pakken
Administrativ uddannelse, gerne inden for offentlig administration (HK-uddannelse).
Vi tilbyder dig
- At blive en del af et stærkt administrativt hold med 10 dygtige og engagerede kollegaer
- Et spændende job med tværfagligt samarbejde
- En god og alsidig arbejdsplads med rum og plads til forskelligheder
- En udviklingsorienteret arbejdsplads
- En god introduktion
- En arbejdsplads med vedvarende fokus på det gode og sunde arbejdsmiljø
- Arbejdstiden er kl. 08.00 – 15.30 og hver 3. uge senvagt til kl. 17.00 samt enkelte årlige helligdagsvagter
Stillingen er til besættelse d. 1. oktober 2024
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem HK og Danske Regioner og er omfattet af lokal løndannelse, hvilket betyder, at der ved samtalen skal drøftes gensidige forventninger til dit lønniveau.
Hør mere:
Du er meget velkommen til at kontakte funktionsleder Anette Sølvberg Møller på anette.solvberg.moller@rsyd.dk eller mobil 2965 8828, hvis du vil høre mere om stillingen eller ønsker at få tilsendt funktionsbeskrivelsen.
Ansøgningsfrist
Send os din ansøgning senest den 14. august 2024
Samtaler
Vi forventer at afholde samtaler d. 22. august 2024.
Om afdelingen:
Patient- og Pårørendeservice er en afdeling med patientservice som kerneopgave, og vi arbejder hver dag på at skabe et endnu skarpere fokus på den patientoplevede kvalitet. I afdelingen skal enhver given situation med andre ord ses med patientens øjne. Det er vigtigt, at patienterne oplever deres besøg på OUH som en helhed, og at OUH som sygehus tager et fælles ansvar for patientens situation.
Afdelingen består af Informationerne I Odense, Svendborg og Nyborg, Patienthotellet, Kørselskontoret, et sekretariat, en patientguideordning og står for koordinering af frivillighed på OUH.
Ansøgning
Ansøgning skal være vedlagt CV samt dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring. Der søge elektronisk via Regionens Jobportal.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089623