Administrativ medarbejder til optagelsesteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores kolleger har fået andet job, søger vi en erfaren og struktureret kollega til optagelsesteamet på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Måske er det dig? Den ideelle kandidat kan håndtere mange forskelligartede og til tider komplekse opgaver ved hjælp af digitale løsninger. Samtidig trives du med teamsamarbejde, men kan også arbejde selvstændigt.

Som administrativ medarbejder i optagelsesteamet vil du spille en central rolle i at håndtere ansøgninger om optagelse. Dine opgaver vil omfatte sagsbehandling, vejledning til ansøgere via telefon, e-mail, chat og personligt fremmøde samt arbejde med det administrative system esas. Du vil gradvist udvikle dig til en specialist inden for systemvedligeholdelse og -udvikling på optagelsesområdet.

Din profil

I optagelsesteamet arbejder vi teamorienteret, og vi har et tæt samarbejde på tværs af organisationen med både uddannelser og vores administrative kollegaer. Vi søger derfor en serviceminded og ansvarsbevidst kollega, der formår at arbejde selvstændigt, tage ansvar og samtidig vægter samarbejde højt.

Vi forventer, at du:

  • Har gode kommunikative evner både mundtligt og skriftlig, så du kan håndtere kommunikation på tværs i organisationen, såvel som med vores ansøgere
  • Har stor systemforståelse og en naturlig interesse for dataflows. Du skal være fortrolig med at arbejde i it-systemer og have en flair for it
  • Arbejder systematisk, grundigt og effektivt – med blik for kvalitet og service
  • Har et administrativt drive og gerne vil understøtte både vores uddannelser og potentielle studerende
  • Har et stort overblik og trives med perioder, hvor der er spidsbelastning og skarpe deadlines
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne kontoruddannet, men du kan også være professionsbachelor i offentlig administration
  • Det er en fordel, hvis du har et godt kendskab til uddannelsessektoren – og gerne de korte og mellemlange videregående uddannelse

Om os

Vi er et lille engageret team, der stiller høje krav til kvaliteten, arbejder sammen og stræber efter at være på forkant. Vores omgangstone er uformel, og vi værdsætter forskellighederne. Optagelsesteamet er en del af Studieservice og er organisatorisk forankret i Fællesområdet på UCL. Teamet består af fire fastansatte medarbejdere, en kontorelev og en afdelingsleder. Periodisk samarbejder vi også med en gruppe af studentermedhjælpere og andre kolleger fra Studieservice.

Som medarbejder i optagelsesteamet skal du være forberedt på mange arbejdsopgaver hen over sommeren. Derfor vil det kun være muligt at holde delvis ferie i juli, og ferieplanlægningen sker i samråd med de øvrige kolleger i optagelsesteamet for at sikre, at alle bliver tilgodeset bedst muligt.

Ansættelse

Du vi blive ansat den 1. juni 2024 eller efter aftale.

Stillingen er på 37 timer i gennemsnit pr. uge og dit primære ansættelsessted vil være Seebladsgade 1, 5000 Odense.

Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

Stillingen er omfattet af Ny-løn.

Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole og vores uddannelser på www.ucl.dk.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 19. april samt onsdag den 24. april.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Pernille Bering på 2277 5674.

Ansøgning:

Finder du jobbet interessant, bedes du uploade din ansøgning og CV senest mandag den 15. april 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Seebladsgade, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021399

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet