Administrativ medarbejder til Kommunikationscenter Odense

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores dygtige administrative medarbejder har valgt at søge andre udfordringer. Vi søger derfor en medarbejder, der kan matche stillingen.  

Om os
Vi er 15 medarbejdere; audiologopæder, ergoterapeuter, IKT-tekniker og den administrative medarbejder, som kunne være dig. Tilsammen danner vi Kommunikationscenter Odense, en afdeling på Hjælpemiddelservice som er en del af Ældre og Handicapforvaltningen, en rehabiliterende forvaltning, hvor målet er, at borgeren opnår et selvstændigt og meningsfuldt liv.
Vi varetager opgaver indenfor tale-, syn- og høreområdet for voksne i Odense Kommune, og på IKT-området for børn, unge og voksne. Vi har derfor en stor borgerkontakt, og samarbejder med pårørende og andre faggrupper, både indenfor og udenfor kommunen.  

Om jobbet
Vi søger en servicemindet og omstillingsparat kandidat med en udviklingsorienteret tilgang til opgaveløsningen. En kandidat som brænder for at skabe værdi sammen med borgere og kolleger og som evner at bidrage med kreative vinkler på opgaveløsningen i forhold til, hvordan vi målretter indsatserne.

Dine arbejdsopgaver vil være indenfor det administrative område, hvor du vil indgå i samarbejdsrelationer med samtlige medarbejdere på Kommunikationscentret.

Eksempler på konkrete arbejdsopgaver:

  • At besvare telefonopkald i vores telefoniske åbningstider
  • At have ansvar for den fælles indbakke på mail
  • At modtage og journalisere henvisninger
  • At sende indkaldelser til undervisning
  • At tage dialogen med borgere der møder op uden aftale og evt. booke tid
  • At stå for indkøb af kontorartikler, hjælpemidler og diverse
  • At lave sagsbehandling under supervision af myndighed
  • Deltage i møder
  • Deltage i og forholde sig til alle de øvrige opgaver og forpligtelser, som vedrører det organisatoriske og samarbejdsmæssige felt, såvel internt som eksternt
Om dig
  • Du er uddannet indenfor kontor
  • Du har erfaring som administrativ medarbejder
  • Du er god til at skabe dialog mellem mennesker
  • Du er nysgerrig og lærelysten
  • Du kan arbejde selvstændigt, er initiativrig, fleksibel og indstillet på, at dine arbejdsopgaver kan variere
  • Du har kendskab til tale-, høre-, syn- og IKT-områderne eller er interesseret i at lære mere om dem
  • Du har erfaring med indkøb
  • Det vil være en fordel hvis du har kendskab til registreringssystemet Nexus
Vi tilbyder en arbejdsplads
  • I udvikling, som nye medarbejdere kan være med til at forme
  • Med stor fleksibilitet
  • Med engagerede kollegaer
  • Med høj faglighed
  • Med mange fagligheder og kompetencer
  • Hvor der er god stemning og god plads til humor
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 35 timer med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. december 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til assisterende rehabiliteringsleder Addý Guðjóns Kristinsdóttir på 23 72 22 35 eller mail adkri@odense.dk.

Det praktiske
Ansøgningsfristen er den 22. oktober 2023 og samtaler forventes afholdt den 26. oktober 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(1-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Landbrugsvej 12, Hjallese, 5260 Odense S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913040

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet