Administrativ medarbejder til Juridisk Sekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads med engagerede kolleger, hvor der er plads til personlig udvikling? Har du lyst til at arbejde med den kollektive trafik, og har du kompetencer inden for løn- og personaleadministration, så er det dig, vi søger.

Som medarbejder i Juridisk Sekretariat bliver du ansvarlig for, at medarbejderne får deres løn og for FynBus’ tidsregistreringssystem. Du kommer også til at søge refusioner i forbindelse med sygdom, barsel mv., lave diverse afstemninger og opgørelser vedr. løn og personale mv. I FynBus har vi arbejdsklausuler i vores kontrakter, hvor vi kontrollerer løn- og ansættelsesvilkår for chauffører, og du bliver en del af dette arbejde.

Du kommer til at indgå i et tema bestående af 3 administrative medarbejdere, hvor I skal kunne dække ind for hinanden. Opgaverne i teamet består udover dine opgaver af klagesagsbehandling, sekretæropgaver for direktøren samt journalisering. Derudover vil du også skulle løse forefaldende administrative opgaver af varierende karakter og omfang.

Den ideelle ansøger har erfaring med løn, flair for tal og kendskab til systemer til arbejdstidsregistrering, solide administrative kompetencer, samt erfaring fra en politisk styret organisation. Hvis du har kendskab til Silkeborg Data, er det en fordel. Som person er du god til at arbejde selvstændigt, men spørger gerne, hvis du er i tvivl. Du er imødekommende, og du hjælper gerne dine kollegaer med at forstå lønsedlen, feriereglerne mv.

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende for os, da vi vægter dine kompetencer og personlige egenskaber højt. Så hvis du kan se dig selv i et alsidigt administrativt arbejde, hvor omgangstonen er uhøjtidelig, glæder vi os til at høre fra dig.

Opgaver:

  • Løn- og personaleopgaver
  • Tidsregistreringssystemet
  • Arbejdsklausuler
  • Forefaldende administrative opgaver
Vi forventer, at du:

  • Har faglige kompetencer inden for løn
  • Bevarer overblikket og er grundig i udførelsen af dit arbejde – også når vi har travlt
  • Er omstillingsparat, da opgaverne kan ændre sig over tid
  • Trives med deadlines og forskelligartede opgaver
  • Kender til Microsoft Office programmerne – især Outlook, Excel og Word
  • Har gode samarbejdsevner og er serviceminded og løsningsorienteret
  • Arbejder selvstændigt, er engageret og omhyggelig
Vi tilbyder:

  • Velfungerende arbejdsplads i Odense C, hvor du kommer til at indgå i Juridisk Sekretariat
  • Bred kontaktflade med hele huset og afvekslende opgaver
  • Arbejdstid på 30-37 t./uge efter aftale
  • Uhøjtideligt miljø og gode kollegaer
Løn og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 30-37 timer om ugen efter med tiltrædelse fredag den 1. september 2023 eller eventuelt tidligere.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med KL og HK.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Juridisk Sekretariat Bitten Bøgild på bbo@fynbus.dk eller tlf. 30 90 24 52.

Ansøgningsfrist torsdag den 22. juni 2023. Samtaler forventes afholdt mandag den 26. juni 2023.

Arbejdssted:

Tolderlundsvej 9, Odense C



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fynbus, Tolderlundsvej 9, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225678&DepartmentId=9131&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849575

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet