BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for en alsidig hverdag med varierende administrative opgaver indenfor fritidsområdet, hvor to dage ikke ens, og trives du i rollen som serviceminded medarbejder, der skaber gode relationer internt som eksternt på din arbejdsplads, så er du måske vores nye medarbejder.
Vi søger en kompetent, energisk og serviceminded medarbejder gerne med erfaring fra og interesse for at arbejde med det frivillige foreningsliv.
Om os
Fritidssekretariatet varetager administrationen af folkeoplysningsområdet (tilskud og udlån af lokaler til foreninger, aftenskoler m.fl.) samt administration af Odense Idrætspark, som driver 9 idrætsanlæg samt 5 svømmehaller, 1 friluftsbad og 1 havnebad.
Fritidssekretariatet er en del af Fritid og Folkeoplysning, der står for udvikling, drift og gode oplevelser i byens idrætspark og svømmehaller. Fritid og Folkeoplysning skaber desuden rammer og muligheder for fritidslivet med henblik på, at flest mulige borgere motiveres og inspireres til at deltage i aktiviteter og fællesskaber. Fritidssekretariatet er placeret i Odense Idrætshal.
Dine arbejdsopgaver
Dit arbejdsområde vil ligge indenfor folkeoplysningsområdet, og de primære arbejdsopgaver vil være:
- behandling af ansøgninger om lån af offentlige gymnastiksale, haller, samt udendørsanlæg
- kontakt til skoler m.fl. vedrørende udlån af lokaler og udendørsanlæg
- tilsyn med folkeoplysende aktiviteter
- vedligehold og opdatering af IT-fagsystem
- deltage i løsning af teamets øvrige administrative opgaver (kundebetjening, servicering af øvrige teams m.m.)
Du har en relevant administrativ baggrund, gerne en kontoruddannelse. Du kan lide at tage ansvar for dit arbejde og trives med varierende arbejdsopgaver, hvor to dage ikke er ens
Vi samarbejder med mange forskellige både internt og eksternt, derfor er det vigtigt, at du er en udadvendt person, der kan indgå i relationer på mange niveauer. Da vi samarbejder med frivillige, er det også vigtigt, at du kan være fleksibel m.h.t. arbejdstider, som lejlighedsvis kan betyde aften- og weekendarbejde.
Vi forventer, at du
- har gode formidlings- og samarbejdsevner og har stærke IT-kundskaber
- kan lide at have mange bolde i luften på én gang
- besidder en stor faglighed og en sund dømmekraft
- kan arbejde selvstændigt
- er villig til at udvikle dine kompetencer
- er positiv, har et smittende humør og ser muligheder frem for begrænsninger
Vi tilbyder
Et spændende og afvekslende job i en moderne, effektiv og udviklingsorienteret organisation. En arbejdsplads fyldt med aktiviteter og mennesker, hvor du vil få en stor kontaktflade såvel internt som eksternt. Et godt kollegialt netværk og et godt socialt miljø.
Vi vægter et værdiskabende arbejdsmiljø med fokus på kunderne.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid udgør 32 timer, med mulighed for fuld tid. Stillingen er til besættelse 1. september 2023.
Vil du vide mere?
Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til sekretariatsleder Gitte Riding på tlf. 6551 5387 eller mail gri@odense.dk.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er onsdag den 15. juni 2023. Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 21. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Israels Plads 3, Bolbro, 5200 Odense V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ec75a1e4-c1fc-46e8-883d-cb282a96dea2
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/5844108