BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at implementere Byrådets beslutning om ”Én indgang til udlån af skoler” og understøtte civilsamfundets engagement i lokalområderne og gøre det nemmere at være frivillig. Med etablering af Én indgang åbnes der op for udlån af lokaler til en række borgerdrevne aktiviteter, som er identificeret i lokale aftaler og øvrige henvendelser fra civilsamfundet, og som har et støtteberettiget formål.
Brænder du for en alsidig hverdag med varierende administrative opgaver, hvor to dage ikke ens, og trives du i rollen som serviceminded medarbejder, der skaber gode relationer internt som eksternt, så er du måske vores nye medarbejder.
Vi søger en kompetent, energisk og serviceminded medarbejder gerne med juridisk indsigt og gerne med erfaring fra og interesse for at arbejde med foreninger og frivillige.
Om os
Fritid og Folkeoplysning står for udvikling, drift og gode oplevelser i byens idrætspark og svømmehaller. Fritid og Folkeoplysning skaber desuden rammer og muligheder for fritidslivet med henblik på, at flest mulige borgere motiveres og inspireres til at deltage i aktiviteter og fællesskaber. Fritid og Folkeoplysning er fysisk placeret i Odense Idrætshal.
Vi samarbejder med mange forskellige både internt og eksternt, derfor er det vigtigt, at du er en udadvendt person, der kan indgå i relationer på mange niveauer. Da vi samarbejder med frivillige, er det også vigtigt, at du kan være fleksibel m.h.t. arbejdstider, som lejlighedsvis kan betyde aften- og weekendarbejde.
Dine arbejdsopgaver
De primære arbejdsopgaver vil være:
- Dialog med folkeskolerne vedrørende brug og åbning af folkeskoler til almennyttige aktiviteter i fritidslivet
- Håndtere alle henvendelser i forhold til udlån af lokaler til frivilligt støtteberettigede formål
- Udarbejdelse af lejeaftaler
- Tilsyn med aktiviteter
Du har en relevant administrativ baggrund, gerne en uddannelse som administrationsbachelor eller lignende med juridisk indsigt. Du kan lide at tage ansvar for dit arbejde og trives med varierende arbejdsopgaver.
Vi samarbejder med mange forskellige både internt og eksternt, derfor er det vigtigt, at du er en udadvendt person, der kan indgå i relationer på mange niveauer. Da vi samarbejder med frivillige, er det også vigtigt, at du kan være fleksibel m.h.t.
arbejdstider, som lejlighedsvis kan betyde aften- og weekendarbejde.
Vi forventer, at du
- har gode formidlings- og samarbejdsevner og har stærke IT-kundskaber
- Du kan lide at have mange bolde i luften på én gang
- besidder en stor faglighed og en sund dømmekraft
- kan arbejde selvstændigt
- er villig til at udvikle dine kompetencer
- er positiv, har et smittende humør og ser muligheder frem for begrænsninger
Vi tilbyder
Et spændende og afvekslende job i en moderne, effektiv og udviklingsorienteret organisation. En arbejdsplads fyldt med aktiviteter og mennesker, hvor du vil få en stor kontaktflade såvel internt som eksternt. Et godt kollegialt netværk og et godt socialt miljø.
Vi vægter et værdiskabende arbejdsmiljø med fokus på kunderne.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid udgør 37 timer. Stillingen er til besættelse 1. september 2023.
Vil du vide mere?
Nærmere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til chef for Fritid og Folkeoplysning Rune Bille på tlf. 6551 5370 eller mail rub@odense.dk.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er onsdag den 15. juni 2023. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 26. juni 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odense Kommune, Israels Plads 3, Bolbro, 5200 Odense V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7770910f-fde2-48e2-845b-511aadcf123e
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/5844127