Administrativ medarbejder til Fællesadministrationen for Dagplejeadministrationen, Forældrebetalingen og Pladsanvisningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at arbejde i en faglig ambitiøs afdeling, hvor arbejdsmiljøet er godt, og humøret er højt? Kan du have mange bolde i luften og samtidig løse en mængde forskellige typer administrative opgaver? Er du struktureret, selvstændig og serviceminded? Og vil du trives med at arbejde i en omskiftelig hverdag, hvor det overordnede mål er servicering? 

Fællesadministrationen søger en administrativ medarbejder til Dagplejeadministrationen, som understøtter Dagplejen Odense i den daglige drift og udvikling. Du vil samarbejde tæt med både andre administrative medarbejdere i Dagplejeadministrationen, dagplejeledelse, dagplejere og dagplejepædagoger. Du vil desuden få en bred kontaktflade på tværs af Fællesadministrationen og andre afdelinger i Odense Kommune.

Arbejdsdagene vil være præget af mange forskellige opgaver, og du skal derfor kunne trives i en travl hverdag og være god til at bevare overblikket, når tingene går stærkt.

Vi tilbyder

  • Et meningsgivende arbejde
  • Engagerede og dedikerede kollegaer
  • Et godt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig og uformel tone, hvor vi vægter det sociale højt
  • En arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden, samarbejder og giver hinanden sparring
Om dig
Vi søger en kollega, der:
  • Har en relevant administrativ baggrund som fx administrationsbachelor, kommunom eller lignende
  • Er god til at kommunikerer i tale, da arbejdet involverer en høj grad af mundtlighed
  • Trives i en funktion, hvor der i perioder kan være meget travlt og spontant opstår nye opgaver med kort deadline
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og grundigt
  • Føler sig godt til rette i en blækspruttefunktion, hvor man får en stor kontaktflade og et stort netværk
  • Har gode IT-evner, og med fordel kendskab til KMD I2 og Silkeborgdata. Samt opsætning af iPad og andre mindre IT-opgaver
Om jobbet
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af:
  • Løn- og personaleopgaver for dagplejere og andre medarbejdere i Dagplejen  
  • Enkelte mindre økonomiopgaver
  • Morgenvisitering ved dagplejeres fravær fra kl. 06.00
  • Indkøb af IT-udstyr og andre kontorartikler
  • Administrative ad hoc-opgaver
  • Telefonpasning / callcenter
  • Understøttelse af ledelsesopgaver
Om os
Som ny kollega vil du indgå i en Fællesadministration bestående af 3 teams med 16 dedikerede kollegaer samt 2 ledere, der varetager opgaver i forhold til kommunens dagtilbud. Opgaverne i fællesadministrationen spænder bredt, fælles for opgaverne er dog, at de alle understøtter dagplejen.

Dagplejen Odense er organiseret i to områder, Øst og Vest. I hvert område er der ansat en dagplejeleder, en teamleder, dagplejepædagoger og dagplejere.

Det gode børneliv i Odenses dagtilbud
Tiden i dagtilbud er en vigtig del af børnelivet, og i Odense tror vi på, at alle børn har ret til et godt børneliv, hvor de har mulighed for at lære og udvikle sig både fagligt, socialt og personligt. I Fællesadministrationen arbejder vi for at skabe de bedste vilkår for børnenes trivsel, læring og udvikling, og vi møder alle børn med høje, positive forventninger og blik for deres udvikling.
 
Den gode barndom i fællesskab med andre har en værdi i sig selv, hvor stærke børnefællesskaber styrker børns udvikling og muligheder for at tage del i samfundet omkring dem. Og derfor skaber vi hver dag rammer og indhold af høj kvalitet for, at de gode fællesskaber kan vokse og rumme alle børn. Når nogle børn i perioder har brug for noget særligt, har vi fokus på at give støtten i tide og i samarbejde med forældre, familien og barnets netværk.

En del af en større sammenhæng
Som ansat i Fællesadministrationen bliver du en naturlig del af Dagtilbudsafdelingens og Børn- og Ungeforvaltningens sammenhængskraft, som vi også forventer, du er med til at styrke. Vi er et fællesskab af engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, der hver dag bruger relevante kompetencer, perspektiver, erfaring og viden for at skabe de bedste vilkår for børns trivsel, læring og udvikling i de enkelte tilbud. Sammen skaber vi rammer for gode, stærke børnefællesskaber og bruger vores faglige kompetencer til at fylde rammerne med et indhold af høj kvalitet.
 
Vi har blik for helheden og arbejder sammen på tværs af de tilbud, Børn- og Ungeforvaltningen har. Vi tager ansvar for at inddrage hinanden, vores forskellige fagligheder, erfaringer, viden og perspektiver for at nå de bedste resultater. Vi samarbejder med børn, forældre og familiernes netværk. Vi rækker ud efter erfaring, viden og perspektiver fra samarbejdspartnere fra andre sektorer, virksomheder og foreninger. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK som den forhandlingsberettigede organisation. 

Stillingen er på 37 timer ugentlig og ønskes besat hurtigst muligt senest den 1. marts 2024.

Vil du vide mere?
For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Lone Nelander Mouritzen på 30 69 44 90.

Det praktiske
Ansøgningsfrist er den 5. januar 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 10. januar 2024. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Ørbækvej 100A, 1., 5220 Odense SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957674

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet