BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ansættelse pr. 1. april 2024 eller efter aftale.
Struktur – overblik og selvledelse – er det mon dig?
Vi søger en administrativ medarbejder på fuldtid til at varetage rollen som forskningssekretær for afdelingens forskningsleder og professor for Forskningsenheden samt stå for arbejdstilrettelæggelse for lægegruppen i afdelingen. Opgaverne vil fordele sig ca. ½ tid til hver funktion. Har du erfaring med disse opgaver - så er denne stilling måske noget for dig.
Hvilke opgaver skal du varetage?
Som forskningssekretær vil du komme til at have et tæt samarbejde med forskningslederen og medarbejdere i forskningsteamet, og opgaverne er ikke ens hver uge, da det vil veksle ift. den aktivitet der sker i afdelingen. Opgaverne vil bl.a. være:
- skrivning af artikler m.m. for professor og korrespondance både på dansk og engelsk
- koordinering og planlægning af diverse møder og kalender for professor samt telefonbetjening
- opdatering af forskningsenhedens hjemmeside og andre medier
- indberetning af forskningsstatistik
- regnskab og afregning for de kommercielle studier og forskningsøkonomi i tæt samarbejde med afdelingens økonomimedarbejder
- Administrativ hjælp til kommunikation og opgaver indenfor internationale netværk
- Referent på forskningsmøder og booking af forskningspatienter
- Administrative opgaver i forbindelse med videnskabsetisk komite ansøgninger, fortegnelsen mm.
- Samarbejde med Syddansk Universitet (SDU) og administrativ hjælp til opdatering af urologisk undervisningsmateriale incl. E learn, SDU´s undervisningsportal.
Vi ønsker en vagtplanlægger for lægegruppen, så vi kan være en attraktiv arbejdsplads der sikrer rammer for et godt og velfungerende arbejdsliv. Og for at sikre optimal planlægning af vores personaleressourcer for at overholde den planlagte drift i afdelingen.
Balance mellem arbejdsliv og privatliv og med stor medarbejderindflydelse ift. arbejdsplanlægning understøtter Region Syddanmarks 7 pejlemærker omkring fastholdelse og rekruttering.
Arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægning vil foregå i tæt samarbejde med Cheflægen i afdelingen. Du vil få et tæt samarbejde med vores vagplanlægger på for plejepersonalet.
Opgaver vil være:
- Vagtplanlægning for lægegruppen – ca. 30-40 læger
- Sikre langsigtet strategisk planlægning og ressourcestyring
- Kontakt til medarbejdere ift. dækning og ændring af vagter
- Tolkning af overenskomster for læger
- Udarbejdelse af ferieplaner
- Overblik over normtid, afspadsering, ferie og sygefraværsdage
- Overblik over medarbejderes deltagelse i kurser, kongresser og temadage
- Administrative opgaver ad hoc
Lidt om os
Urologisk afdeling består af et sengeafsnit L1, et ambulatorieområde på 2 matrikler (Odense og Svendborg), en operationsgang og en forskningsenhed, og med i alt 170 medarbejdere.
En afdeling hvor der lægges vægt på, at vi tværfagligt lykkes i patientforløbene og har et godt arbejdsmiljø.
Se mere om afdelingen på OUH intranet: OUHIntra - Sider - L - Urinvejskirurgisk Afdeling (rsyd.dk)
Vi kan tilbyde
- God introduktion til afdelingen
- Gode kolleger mono- og tværfagligt
- En effektiv og udviklingsorienteret arbejdsplads
- En stilling med selvstændige og mangfoldige opgaver
- Godt arbejdsmiljø
Forventninger til dig
- at du arbejder struktureret, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- at du har flair for planlægning, arbejder med grundighed og en systematik der både sikrer at arbejdsplanen går op og overholder gældende regler for arbejdstilrettelæggelse og overenskomster
- Du skal kunne lide at finde løsninger, også når planlægningen kan være udfordrende
- du formår at skabe arbejdsplaner der både sikrer medarbejderindflydelse og dækker afdelingens funktioner og patientopgaver
- du har IT kompetencer og gerne kendskab til OUH’s IT-systemer, Hos Info samt Excel og PowerPoint
- du har gode kommunikative evner på både dansk og engelsk i skrift og tale
- du kan arbejde selvstændigt og med deadlines
- du er serviceminded, samarbejdende og omhyggelig
- du besidder personlige kompetencer i form af imødekommenhed, rummelighed og møder andre mennesker med en anerkende kommunikation.
Din mødetid er dagligt i tidsrummet kl. 07.30-15.00 på hverdage.
Arbejdsadresse:
Urinvejskirurgisk Afdeling L
OUH Odense Universitetshospital
J. B. Winsløws Vej 4, 5000 Odense
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er 18. februar 2024
Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler afvikles i uge 8
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os
Cheflæge Ulla Geertsen ift. vagtplanlægning for læger – mobil 22 73 36 25
Professor Lars Lund ift. forskningsopgaver - mobil 51 40 89 82
Læs evt. mere om OUH, samt afdelingen på www.OUH.dk
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975193