ADMINISTRATIV KOLLEGA TIL T AMBULATORIET

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hjerte-, Lunge- og Karkirurgisk afdeling T søger ny administrativ kollega til vores ambulatorie.

Er du vores nye kollega, som har lyst til at tage imod vores patienter og give dem en imødekommende og professionel modtagelse i ambulatoriet?

Stillingen er ledig pr. 01.05.24 eller efter aftale og er som udgangspunkt 32 timer om ugen på hverdagen mellem kl. 08.00-15.00.

På afdeling T modtager og behandler vi elektive og akutte patienter inden for hjerte-, lunge- og karkirurgi. Vi er opdelt i operationsafsnit – 2 sengeafsnit – 1 daghospital samt 1 ambulatorie.

I ambulatoriet vil du sidde på kontor med sygeplejersker, som bl.a. deltager i journaloptagelser med lægen og som også har deres egne ambulatoriespor. Derudover vil du blive en del af en sekretærgruppe på 11, som du også vil komme til at have daglig kontakt med.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Modtagelse af patienter
  • Koordinering af patienternes forløb – forskellige undersøgelser på dagen
  • Bestilling af blodprøver
  • Transportbestilling
  • Opdatere patientdata/indscanne patientskemaer m.m.
  • Diverse skrivebordsopgaver – klargøring af journaler
  • Være en del af et team og være behjælpelig med patientrelaterede opgaver
Vi vil gerne tilbyde dig:

  • En spændende og afvekslende arbejdsdag under udvikling mod nyt OUH
  • Tæt samarbejde med engagerede og dygtige kolleger på tværs af faggrupper
  • Et positivt arbejdsmiljø hvor trivsel og godt humør er en stor del af hverdagen
  • Grundig oplæring og introduktion til afdelingen
  • En travl hverdag, hvor vi tænker patienten først
Dine kvalifikationer:

  • Sundhedsfaglig baggrund, så som servicesundhedssekretær/SOSU eller lign.
  • Rummelig, fleksibel og mødestabil
  • Gerne erfaring med patientadministrative systemer, (EPJ SYD m.m.)
  • Godt humør og en positiv tilgang til en travl hverdag, hvor dagene ikke er ens
  • Lyst til at sidde i vores ambulatorie og dermed være med til at give patienterne et godt forløb.
Har det vakt din interesse og har du lyst til at høre nærmere, kan du kontakte sekretariatsleder Lene Nielsen på tlf. 2940 4922 – eller mail lene.nielsen1@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist er den 21. marts 2024. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Odense Universitets Hospital, J.B. Winsløws Vej, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010360

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet