Administrativ blæksprutte til Udbud & Kontraktstyring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en faglig ambitiøs afdeling, hvor opgaverne er forskelligartede og udfordrende, og hvor kollegerne er engagerede og humøret er højt? Er du serviceminded og god til at tale med mange forskellige mennesker, og er du struktureret og god til tal, så er dette job, måske noget for dig.

Udbud & Kontraktstyring søger en administrativ medarbejder til en nyoprettet stilling, som skal understøtte med mange forskellige opgaver på tværs af Udbud & Kontraktstyring. Stillingen vil organisatorisk være forankret i Compliance & Controlling.

Om os
Vi er i Udbud & Kontraktstyring ca. 40 medarbejdere, der med energi, humor og høj faglighed brænder for udbudsområdet. Afdelingen består udover Compliance & Controlling af Kategori- & Kontraktstyring, en Stabsenhed, Team IT, Team Bygge og Anlæg og Kontrolenheden mod Social Dumping.

I Udbud & Kontraktstyring har vi det overordnede ansvar for koordinering af Odense Kommunes udbud og indkøb, og er rådgivende for hele kommunen vedrørende indkøbs- og udbudsspørgsmål. Vi gennemfører egne udbud, udbud i indkøbsfællesskaber (SKI og KomUdbud) samt yder rådgivning i forbindelse med udbud, der gennemføres i de øvrige fagforvaltninger.

Om stillingen
Som administrativ medarbejder skal du understøtte på tværs af de enkelte funktioner i Udbud & Kontraktstyring, samt hjælpe med support af Odense Kommunes leverandører og indkøbere.

Eksempler på opgaver kan være:

  • Understøtte Contract Managers i diverse opgaver vedr. kontraktstyring
  • Understøtte og vedligeholde forskellige systemer bl.a. kontraktstyringssystemet og Comdia
  • Support i brugen af diverse systemer
  • Deltage i planlægning af og understøtte afholdelse af diverse leverandørmøder
  • Ad-hoc understøttelse af Kontrolenheden
  • Understøtte ved analyser
  • Diverse ad-hoc opgaver, herunder udarbejdelse af dagsorden og referater
Med udgangspunkt i ovenstående opgaver forventes det bl.a.:
  • At du er serviceminded og kan håndtere afbrydelser
  • At du arbejder rutineret med Office pakken, specielt Excel
  • At du er resultatorienteret, struktureret og vedholdende
  • At du er glad for at arbejde med tal og har sans for detaljen
  • At du kan udfordre det eksisterende og motiveres af at skabe det bedst mulige resultat
  • At du kan arbejde selvstændigt og samtidig er en dedikeret teamplayer
Vi forventer, at du
Som minimum har en kontoruddannelse og gerne med erfaring indenfor indkøbsområdet.
Som person er du serviceminded, proaktiv og resultatorienteret samt evner at stille spørgsmål og tænke utraditionelt uden at miste fokus på mål og rammer. Dine omgivelser oplever, at du er en person med gode samarbejdsevner, og kan kommunikere med forskellige faggrupper. Du har humor og trives i et uhøjtideligt miljø.

Du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt og kommer til at arbejde i enafdeling med højt til loftet og stort fokus på arbejdsmiljø og trivsel. Der er plads til at
have det sjovt samtidig med, at der arbejdes seriøst og målrettet.

Du vil komme til at referere til funktionslederen for Compliance & Controlling, som organisatorisk er placeret under Udbud & Kontraktstyring, Økonomi & Digitalisering i Borgmesterforvaltningen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om ansættelse i en fast stilling på fuld tid.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og relevante faglige organisation.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Arbejdssted: Odense Rådhus, Flakhaven 2, 5000 Odense C.
 
Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål om stillingen eller ønsker drøftelse af personlige kvalifikationer i forhold til stillingen er du velkommen til at kontakte os. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Henvendelse kan rettes til funktionsleder for Compliance & Controlling Susanne
Gucwa på 20 40 01 63 eller mail sgu@odense.dk eller funktionslederen for Kategori- & Kontraktstyring Kanita Rikalo på 29 10 78 87 eller mail karik@odense.dk.
Du kan læse mere om Udbud & Kontraktstyring og hvem vi er på www.odense.dk.
 
Det praktiske

Ansøgningsfrist er den 20 juni 2023. Samtaler forventes afholdt i uge 26.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odense Kommune, Flakhaven 2, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://odense.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ecdaf4c0-50d7-49e1-98e8-9c5d80352cf4

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847304

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet