AC-fuldmægtig til SDU International (barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

SDU uddanner kandidater til et arbejdsmarked, hvor interkulturelle kompetencer ikke længere er en fordel, men et krav for at opnå beskæftigelse. Internationalisering er derfor et hovedtema i universitetets uddannelsesstrategi, hvortil vi har som mål at tiltrække dygtige udenlandske studerende, at sikre at alle studerende har mulighed for international mobilitet og at styrke det internationale studiemiljø på vores campusser.

Som universitetets internationale kontor spiller SDU International en central rolle i dette arbejde, og vi søger en nye kollega til at hjælpe os med de mange spændende opgaver.

Stillingen

I SDU International arbejder vi i teams, som hver især har et fælles ansvar for en række grundlæggende driftsopgaver, der varetages i tæt dialog med fakulteterne og med andre enheder i studieadministrationen.

Derudover har vi hver især en række individuelle ansvarsområder, som går på tværs af afdelingen.

Du vil som udgangspunkt blive tilknyttet vores team som beskæftiger sig med indkommende studerende.

Som vores nye kollega, vil du primært skulle beskæftige dig med følgende opgaver: 

  • Sagsbehandling af ansøgninger fra indkommende udvekslings- og gæstestuderende
  • Administration og afholdelse af SDU International Summer School 2024
  • Vejledning af danske og internationale studerende på mail, telefon og ved personlig henvendelse
  • Kontakt til samarbejdsuniversiteter i udlandet og administration af udvekslingsaftaler
  • Deltage i arrangementer der understøtter vores internationale aktiviteter
  • Bidrage til udviklingen af eksisterende og nye initiativer, der understøtter den internationale studentermobilitet til og fra SDU og forbedrer det internationale studiemiljø

Din daglige arbejdsplads vil være på vores kontor i Odense, men da vi arbejder for hele SDU, kan der kan forekomme møder på vores øvrige campusser. 

Personprofil

Vi leder efter en særdeles samarbejdsorienteret og serviceminded kollega, der trives med sagsbehandling og administration og er ”hurtig på tasterne”, da vi i perioder har store mængder heraf. Samtidig værdsætter du den direkte kontakt til studerende og samarbejdspartnere og fremstår empatisk og udadvendt i mødet hermed. 

Derudover er du en holdspiller, og du er indstillet på at hjælpe dit team til at nå opgaverne i en travl hverdag, hvor vi først er i mål, når alle er i mål. 

Vi forventer desuden, at du: 

  • Har en kandidatuddannelse
  • Har erfaring med administration
  • Har et godt blik for håndtering og optimering af procedurer og processer
  • Kan kommunikere flydende og fejlfrit på engelsk og dansk – både mundtligt og skriftligt
  • Har international erfaring (studieophold, arbejde i udlandet el.lign.)

Universitetet tilbyder:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder i en stor, internationalt orienteret organisation
  • Et særdeles stærkt kollegialt sammenhold præget af faglig sparring, hjælpsomhed og godt humør
  • En fleksibel og rummelig arbejdsplads med forskellige personalegoder 

Vikariatet løber 11 måneder med start 1. juni 2024.

Ansøgningsfrist: 15. april 2024 kl. 23.59.59.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 16 og 17.  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Fagkoordinator Sonia Washuus de Carvalho sowa@sdu.dk eller på telefon 65502299.

SDU International, som er en del af Studieservice og Fællesområdet på universitetet, har ansvaret for vejledning og optagelse af internationale gæste- og udvekslingsstuderende, vejledning og udsendelse af SDUs egne studerende samt indgåelse og administration af samarbejdsaftaler med universiteter i udlandet. Derudover arbejder vi med international mobilitet af ansatte, fælles- og dobbeltuddannelser samt leverer rådgivning og viden om international uddannelse til resten af organisationen. Sammen med resten af Studieservice er vi et vigtigt ansigt over for de studerende, og derfor er god service og imødekommende adfærd essentielt for vores arbejde. Vi møder de studerende i øjenhøjde og tror på, at når vi skaber værdi for den studerende, skaber vi værdi for universitetet. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges. 

Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF format.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Syddansk Universitet, Campusvej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019510

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet