Sagskoordinator – hjælp vores kunder godt i mål 

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at nørde ned i detaljen, når det kommer til både de juridiske og administrative elementer af bolighandlen? Og vil du være en del af et fantastisk team, hvor vi hjælper hinanden i mål?

Så bliv sagskoordinator / Køberrådgiver hos Nybolig Tarup, Næsby & Nordfyn. Her får du en nøglerolle i salget, når du med dit store overblik hjælper både kunder og mæglere med at få alle handlens detaljer på plads.

Til alle tider, til alle hjem
Hos Nybolig bliver du en del af en landsdækkende kæde med vind i sejlene og et godt samarbejde på tværs af afdelinger. Nøglen til vores succes er vores fællesskab og dygtige kolleger, der hver dag møder vores kunder lige der, hvor de er i livet, for at hjælpe dem med at realisere deres boligdrømme.

På kontoret i Næsby, Tarup & Nordfyn, hvor du bliver mødt af 12 dedikerede kolleger, mærker du også hurtigt vores tætte sammenhold og fælles fodslag.

Du har det administrative overblik fra start til slut
Som sagskoordinator kan du se frem til en afvekslende hverdag på kontoret, hvor du sammen med 3 dygtige kolleger sørger for, at alle de administrative detaljer er på plads i vores mange handler.

Du sørger for sagsbehandlingen før og efter salget, når du agerer som det vigtige bindeled mellem mægler og kunde. Samtidig er du en uundværlig – og meget værdsat – støtte for mæglerne i deres hverdag. Du hjælper dem nemlig med at følge op på deres sager og sikre, at alle paragrafferne er fulgt til punkt og prikke.

Helt konkret er det dig, der:

• sørger for, at alle handlens papirer er indhentet og korrekte
• udfylder fraser
• håndterer skøder og berigtigelser
• står for refusionsopgørelser
• er i løbende kontakt med mæglere, kunder – både sælger og køber – samt advokater.

Udvikling og godt arbejdsmiljø? Vi har begge dele.
Vi lægger vægt på det gode arbejdsmiljø, og dine nye kolleger står klar til at byde velkommen og hjælpe dig godt fra start. Og det gode kollegaskab er ikke kun lokalt – et solidt netværk på tværs af landet sikrer, at der altid er en kollega, du kan række ud til for støtte, råd og eksperthjælp.

Du kan også se frem til at blive en del af en udviklingsorienteret organisation, hvor du løbende bliver tilbudt kurser og træning, altid med stort fokus på dine individuelle ønsker. Samtidig tilbyder vi selvfølgelig også en god lønpakke, rabatordninger, lokal lønpulje og alle de bedste digitale værktøjer på markedet.

Serviceminded kollega med sans for detaljen
Du er struktureret, selvstændig og god til at sørge for, at alle løse ender mødes. Det er også vigtigt, at du er imødekommende og kan lide at arbejde med mennesker, så du kan sikre den gode oplevelse for vores kunder – hver dag.

Derudover har du:

• god erfering fra branchen - gerne ejendomsmægler som ønsker anden hverdag i branchen
• erfaring med at koordinere administrative opgaver
• gode IT-kundskaber og evnen til at sætte dig hurtigt ind i nye systemer.

Lyder det som noget for dig?
Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Nybolig er en af landets største ejendomsmæglerkæder. Vi består af godt 220 ejendomsmæglerforretninger, der tilsammen udgør en landsdækkende kæde af specialister inden for formidling af privatboliger og landbrug. Nybolig er en del af Nykredit Mægler A/S, som er 100 % ejet af Nykredit.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odense Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nybolig, Nørregade, 1165 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049628

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet