BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
GF Forsikring er et medlemsejet selskab med mere end 350.000 medlemmer. Med mere end 800 kolleger spredt over hele Danmark arbejdes lokalt over hele landet. Og der arbejdes også digitalt, således er GF Forsikring 2 år i træk kåret som Årets Digitale Finansvirksomhed inden for forsikring. For GF Forsikring handler det altid om at give medlemmerne den hjælp og service, de har brug for. Og når året er gjort op, så deler de overskuddet. I 2024 er overskudsdelingen mere end 215 mio. kroner til medlemmerne. Som et væsentligt bidrag til GF Forsikrings fortsatte udvikling, søges nu en:
Programchef Digital Transformation
GF Forsikring har iværksat deres nye strategi frem til år 2028, og som et meget væsentligt bidrag for at indfri de ambitiøse planer indgår området ”Digitalisering, Data & Forretningsudvikling”. Området indbefatter både driftsdelen med hard-/software, en lang række systemer og it-arkitekter, it-udviklere, analytikere og digitaliseringsmedarbejdere, som i fællesskab skal sikre den gode drift, samtidig med at der løbende udvikles og tilpasses relevante it-værktøjer – i et kommercielt miljø, som hele tiden forventer hurtigere og mere brugervenlige løsninger.
Med reference til direktøren (CDO) for Digitalisering, Data & Forretningsudvikling bliver du ansvarlig for, at der skabes en stærk strategisk og operationel kobling mellem alle de nye applikationer og systemer, der skal udvikles og implementeres, så der er helikopter blik på projekterne. Du får tætte snitflader til leveranceteamet, så der hele tiden er overblik på, hvor de enkelte projekter er ift. implementering, opfølgning, risikovurdering mv.
Du bliver således en væsentlig profil når der skal prioriteres og skabes overblik på leverancer, kapacitet og projektgennemførelse. Der er i første omgang ikke ledelse i rollen, men vi forventer du er en stærk kommunikator og har god erfaring med stakeholder management, da du får megen dialog med leverandører og interne ”kunder” og er ansvarlig for de overordnede rammer for projekterne.
I forbindelse med udvælgelsen vil vi især vægte:
- Strategisk erfaring med at vurdere og prioritere de rette projekter
- Stærk kommunikator der tager ansvar
- Stor erfaring med projektledelse
Du har en baggrund fra en tilsvarende rolle og gerne fra en større organisation, hvor du er vant til at have ansvaret for virksomhedens IT-projekter. Alternativt kan du komme fra et konsulenthus, hvor du rådgiver dine kunder om de rigtige løsninger. Det er et krav, at du kan dokumentere stærke kompetencer og har vist, du kan skabe og drive processer, der er med til at understøtte hele virksomheden. Det er ikke et krav, at du har kendskab til den finansielle sektor, men dit kendskab til Risk og Compliance bør være stor.
Som medarbejder i GF bliver du en del af en virksomhed med stærke rødder, store ambitioner og en stærk kultur, som er i gang med en større forandringsproces. Du får unik mulighed for at sætte dit præg på udviklingen i en medlemsejet organisation med fokus på ”overskud til hinanden” og med mennesket i centrum. Tonen er uformel og seriøs på samme tid. Man har det sjovt sammen og siger tingene, som de er og alle bidrager til fællesskabet med respekt for diversiteten.
Lyder dette som jobbet for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV. Du ansøger ved at bruge ”søg stillingen” funktionen herunder.
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte partner Lars Mikkelsen på 72 10 00 30.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odense Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069884